11

اجرای ۱۲ برنامه محوری در دهه ولایت و امامت شهرستان کوار

  • کد خبر : 9568
  • 17 تیر 1401 - 12:27
اجرای ۱۲ برنامه محوری در دهه ولایت و امامت شهرستان کوار
رئیس بنیاد غدیر شهرستان کوار از برگزاری ۱۲ برنامه محوری همزمان با دهه ولایت و امامت در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام مجید گشول بیان کرد: همه ساله همزمان با دهه ولایت و امامت مردم ولایی کوار با برپایی موکب‌های بزرگ پذیرایی عرض ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت با شکوه هر چه تمام تر نشان می‌دهند.

وی افزود: امسال نیز طبق روال سالهای گذشته بسته‌های فرهنگی توسط مجموعه‌ها و تشکل‌های مردمی همزمان با عید غدیر در بین مردم نقاط مختلف شهرستان توزیع می‌شود.

رئیس بنیاد غدیر شهرستان کوار با اشاره به طرح اطعام علوی در این شهرستان اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که همزمان با عید غدیر ۵ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین مردم خصوصاً نیازمندان حقیقی جامعه توزیع شود.

حجت الاسلام گشول، با بیان اینکه رزمایش‌های کمک مؤمنانه تجلی همدلی خیرین و مسئولان با افراد نیازمند است، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آماده قرار شده است تا در این این ایام ۵ هزار بسته معیشتی در بین خانوارهای محروم کوار توزیع شود.

بازسازی واقعه تاریخی غدیر در امامزاده قاسم با همکاری خیرین و با مشارکت هزاران نفری مردم کوار از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت در این شهرستان است که رئیس بنیاد غدیر کوار از برگزاری آن در دهه ولایت و امامت امسال در کوار خبر داد.

حجت الاسلام گشول عنوان کرد: برپایی مسابقات کتابخوانی با موضوع خطبه غدیر، برپایی جشن‌های فاخر فرهنگی مذهبی در مساجد و حسینیه‌ها، تجلیل از سادات و آدین بندی درب منازل شهروندان با برگزاری جشن‌های شاد، راه اندازی نمایشگاه کتاب و همچنین راه اندازی کاروان شادی پیمایی توسط بسیج از برنامه‌های شاخص دهه ولایت و امامت در کوار است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=9568

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.