54
امام جمعه کوار:

مردم و گروه های جهادی باید به کادر درمان و پرستاران کمک کنند

  • کد خبر : 650
  • 28 آذر 1399 - 15:58
مردم و گروه های جهادی باید به کادر درمان و پرستاران کمک کنند
امام جمعه کوار فرمود: مردم و گروه های جهادی باید به کادر درمان و پرستاران کمک کنند گاهی با امید بخشی گاهی با کمک کردن فیزیکی و گاهی با رعایت نکات بهداشتی

خلاصه ای از خطبه های امروز نماز جمعه کوار به امامت حجت الاسلام والمسلمین گشول

به گزارش خبرنگار بهار کوار، پس از ده هفته تعطیلی امروز نماز جمعه کوار به امامت حجت الاسلام والمسلمین گشول برگزار گردید. در ابتدای خطبه حضرت حجت الاسلام گشول ضمن توصیه به تقوای الهی و کنترل غضب ، ولادت حضرت زینب(س) را تبریک گفت و فرمود:

از القاب حضرت زینب (س) ((عقیله)) است یعنی عقل سالم و ایشان انسان کامل بودن. انسان کامل یا پیغمبر است یا جانشین پیغمبر است یا مومنی است که خدا او را آزمایش کرده است. عقل در درون ما جلوه های متعددی دارد، سلامت یکی از جلوه های عقل است که به معنای سلامت قلب و روح است. کسی قلبش سالم است که به عظمت و رحمت خدا توجه داشته باشد.
امام باقر(ع) میفرمایند هیچ سلامتی مانند سلامت قلب و روح نیست و بیماری روح هم شامل نفاق و غفلت و کبر و ریا و … می باشد. حضرت زینب(س) در کوران مشکلات بودند ولی در برابر یزید دارای سلامت روح بودند.
وی در خطبه دوم فرمود:
مردم و گروه های جهادی باید به کادر درمان و پرستاران کمک کنند گاهی با امید بخشی گاهی با کمک کردن فیزیکی و گاهی با رعایت نکات بهداشتی. وی توصیه کرد باید از ابزار فضای مجازی در این شرایط بهترین استفاده را کرد.
امام جمعه در ادامه به سالگرد عملیات کربلای ۴ و همچنین به درگذشت حضرت ایت الله یزدی اشاره کردند که ایشان دارای شخصیت بزرگ علمی و شخصیتی بزرگ بودند که خود را فدای انقلاب واسلام کردند.
وی در ادامه به شهادت شهید استوار نیز اشاره کرد و شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت و همچنین شهادت شهید فخری زاده و استوار و شهدای نیرو انتظامی را باعث بیداری مردم دانست.
امام جمعه با بیان صفات بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی ایشان را عارفی بزرگ و سرباز ولایت و انتقام گیرنده از استکبار دانست و بیان داشت انتقام سخت در انتظار عاملان شهادت ایشان می باشد.
امام جمعه بیان کرد قلب کره زمین منطقه غرب آسیاست که حوادث مهمی در آن رخ داده و خواهد داد. ما باید تمدن نوین اسلامی را شکل دهیم و یکی از راه های تشکیل آن انتخاب دولت قوی و اسلامی توسط مردم است.
امام جمعه در ادامه به بیان ۴ توصیه امام خامنه ای در جمع ستاد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی پرداخت:
۱-قوی بشویم ۲-به دشمن اعتماد نکنیم ۳-اتحاد ملی را حفظ کنیم ۴-تحریم ها را خنثی کنیم
چرا که آمریکای ترامپ و آمریکای بایدن یکیست.


وی با اشاره به اعدام‌ نیما زم فرمود: خانواده ها باید فرزندان خود را خوب تربیت کنند و از آنها مراقبت کنند و فرمود چرا ما نباید بعد رسانه ای خود را تقویت و قوی کینم؟
حجت الاسلام والمسلمین گشول فرمود: مجلس و دولت باید هم صدا باشند و رییس جمهور باید هرچیزی را که مجلس تصویب کرد اجرا کند، چرا که او پادشاه نیست بلکه مجری است و ما باید بازدارندگی دفاعی خود را تقویت کنیم.


وی در پایان به نفاق اردوغان اشاره کرد که دچار ثبات نیست و دچار تخیل و توهم هست.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=650

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.