52

راهپیمایی خودرویی ، موتوری و مجازی در شهرستان کوار به مناسبت ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 977
  • 22 بهمن 1399 - 12:33
راهپیمایی خودرویی ، موتوری و مجازی در شهرستان کوار به مناسبت ۲۲ بهمن
راهپیمایی خودرویی، موتوری و مجازی روز چهارشنبه ۲۲ بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده کوار برگزار شد.

به گزارش بهارکوار، راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت جشن ۴۲ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کوار، بصورت موتوری و خودرویی و همچنین در بستر فضای مجازی برگزار شد؛ این مراسم ساعت ۹٫۳۰ صبح آغاز شد.

در شهرستان کوار، مردم غیور و انقلابی شهرستان با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل ودو سالگی انقلاب با اعلام حمایت قاطع از نظام جمهوری اسلامی یک بار دیگر با آرمان های امام (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام تجدید بیعت نمودند.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان ، نماینده شهرستان، امام جمعه ، اعضای شورای تامین ، طلاب و روحانیون ، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان، فرهنگیان و دانش آموزان ، مسئولان و کارکنان ادارات وسایر اقشار برگزارشد، راهپیمایان با رژه موتوری و طی کردن مسیر راهپیمایی از مرکز شهر و میدان شهدا تا مصلای چهارده معصوم کوار، پشتیبانی خود را از انقلاب مردمیِ اسلامی بار دیگر به نمایش گذاشتند.

همچنین بسیاری از مردم کوار با مراجعه به سامانه baharekavar.ir/22bahman در راهپیمایی‌ مجازی که از ۱۶ بهمن شروع شده بود شرکت کردند.

پس از حضور راهپیمایان در خیابان مصلا، حجت الاسلام و المسلمین گشول، امام جمعه شهرستان کوار با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: بنیانگذار نستوه و مبارز این انقلاب  شکوهمند و استوار اسلامی  به درستی آن را سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوه از نهضت پرعظمت حضرت محمد نامیدند؛ از این رو است که پس از انفجار مهیب در شرق عالم اکنون شاهد افول تمدن منحط غرب به ویژه شاهد افول هیمنه پوشالی آمریکا هستیم .

وی  با بیان اینکه خاتمه یافتن قرن ها ظلم، فساد، تبعیض و بی عدالتی که از سوی طاغوت دوران  بر نسل بشر تحمیل شده است امید و آرزوی موهوم نیست ، افزود:  جنگ جهانی  در حوزه های امنیت ، سیاست ، اقتصاد فرهنگ و عقلانیت هم نتوانست هدف استکبار درون تهی و مفتضح شده را تامین کند.

سپس با قرائت قطعنامه ده‌بندی شورای هماهنگی تبلیغات توسط امام جمعه و تاکید بر مسائلی همچون التزام عملی به تبعیت از ولایت فقیه، آمادگی برای حضور در عرصه های جهاد ، یادآوری خطاهای محاسباتی دشمن، اعتماد به وعده نصرت الهی ، نفی امید به بیگانه و نیز دعوت به وحدت کلمه حول محور ولایت، مردم انقلابی حاضر قطع‌نامه مذکور را با صدای رسای تکبیر و مرگ و برآمریکا تایید کردند. در پایان نیز پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و تمثال ترامپ به آتش کشیده شد.

شب گذشته نیز راس ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن، مراسم بانگ تکبیر از مطابق سال‌های گذشته از میدان‌ها و پشت بام‌ها به صدا درآمد و همزمان توسط دستگاه‌هایی چون شهرداری کوار و بسیج و گروه‌ها، کانون‌ها و سمت‌ها فضای شهر نورباران شد.

گزارش تصویری از راهپیمایی خودرویی و موتوری در کوار


لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=977

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.