7

آری تا شهید نباشی، شهید نمیشوی

  • کد خبر : 27412
  • 01 خرداد 1403 - 0:09
آری تا شهید نباشی، شهید نمیشوی
فرمانده سپاه ناحیه کوار گفت: خُلقِ نیکو، اخلاص بی منتها، تواضع دائمی، از خود گذشتگی همیشگی و همه آنچه که در زندگی یک شهید دیده می‌شود، در سبک حیات او به چشم میخورد و باید گفت آری تا شهید نباشی، شهید نمیشوی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، فرمانده و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوار در پیامی مشترک شهادت ناگهانی سید شهیدان خدمت و همراهان را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الباقی
گفتند مدعیان صف اول، در حسرت شهادت آخر مجلس می مانند اما سید محرومان بی ادعای ایران، با شهادتش نشان داد ادعای صف اول بودن ندارد اما در صف اول چنان برای حضرت خالق میجنگد تا در نهایت بلند ترین مراتب جنت الفردوس یعنی شهادت را نصیب خودش کند.

خُلقِ نیکو، اخلاص بی منتها، تواضع دائمی، از خود گذشتگی همیشگی و همه آنچه که در زندگی یک شهید دیده می‌شود، در سبک حیات او به چشم میخورد و باید گفت آری تا شهید نباشی، شهید نمیشوی.

ملت بزرگ ایران قطعا داغی بزرگ پس از سید الشهدای مقاومت بر دل خود تحمل میکند و حالا سید شهیدان خدمت است که با خون خود نهال سیاست و اقتصاد نظام الهی را آبیاری کرده و هر آنچه را کاشته به درختی تنومند تبدیل خواهد کرد.

ذهن ملت شریف ایران هرگز یاد این سید عزیز را به باد زمان نخواهد سپرد و همانگونه که مجاهدت های وی بر پهنه ایران نقش دائمی حک کرد، آثار حیات سیاسی-اقتصادی او در قامت تولیت آستان قدس، ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری اسلامی ایران همواره در تاریخ ماندگار خواهد بود.

شهادت ناگهانی سید شهیدان خدمت، چنان شوکی به ما وارد کرد که تا مدت ها این شوک در قلب ما خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور، وزیر امور خارجه جهادی دکتر امیرعبدالهیان، امام جمعه محبوب تبریز آیت الله آل هاشم و هیئت همراه به حضرت حجت(عج) و امام خامنه ای عزیز و خانواده شهدا ، اعلام میداریم راه این مجاهدان با قدرت ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27412

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.