7

آغاز فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوار

  • کد خبر : 27651
  • 16 خرداد 1403 - 13:50
آغاز فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوار
جلسه‌ ستاد انتخابات شهرستان به ریاست سعید خانی فرماندار کوار با محوریت تمهیدات برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهارکوار، فرماندار کوار در این جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید و دیگر همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، اظهار داشت: آیت الله رییسی برای حل مشکلات مردم خالصانه به مردم خدمت کرد و مزد این تلاشهای صادقانه ایشان شهادت بود.

خانی به اجرای موفقیت آمیز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: شهرستان کوار در انتخابات اسفند ماه سال گذشته هم از لحاظ مشارکت و هم در زمینه های مختلف به لطف و عنایت تلاش و زحمات مجریان انتخابات در حد بالایی بوده و انتخابات آبرومندانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آغاز شده است، افزود: انشالله در مدت زمان باقی مانده به برگزاری انتخابات انتظار می رود با تعامل، همدلی و تشریک مساعی همه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه خواهیم بود.

فرماندار کوار بیان کرد: تمام زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات در شهرستان آماده است، کمیته های ستاد انتخابات شهرستان نیز تشکیل شده است.

سعید خانی خاطرنشان کرد: همه دستگاههای اجرایی موظف هستند با ستاد انتخابات همکاری کنند، در این راستا از تمام ظرفیت شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تشکیل هیات اجرایی انتخابات در شهرستان، افزود: نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نفر عضو جدید منجمله دادستان و نماینده شورای شهرستان به اعضای هیات اجرایی اضافه شده است.

لازم به ذکر است چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27651

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.