36

از سواري پژو 118 کيلو ترياك کشف شد

  • کد خبر : 13856
  • 27 آذر 1401 - 17:42
از سواري پژو 118 کيلو ترياك کشف شد
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش كاركنان انتظامي شهرستان "كوار" و ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، 118 کيلو و 805 گرم ترياك در بازرسي از سواري پژو كشف شد.

سردار “رهامبخش حبيبي” در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری پليس، بيان كرد: روز گذشته كاركنان انتظامي شهرستان “كوار” و ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فني و تخصصي از ورود يك محموله مواد مخدر از هرمزگان به سمت شيراز با يك سواري پژو پارس مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كارخود قرار دادند.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مرجع قضائي سريعا به محور مذكور اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي موقت سواري پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسايي و دستور ايست را صادر كردند.

فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي با هوشياري و تيزبيني موفق شدند خودرو را توقيف كنند، تصريح كرد: در بازرسي از اين سواري 118 کيلو و 805 گرم ترياك كشف كنند.

سردار “حبيبي” با بيان اينكه در اين خصوص يك قاچاقچي حرفه اي دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، اظهار داشت: ما استوارتر از هميشه در برابر قاچاقچيان ايستاده ايم و به هيچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهيم داد.

خبرنگار:صمد خسروی

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13856

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.