11
در نقد هزینه‌های زیاد تبلیغات انتخاباتی:

از کجا آورده‌ای؟ بهر چه آمده ای؟

  • کد خبر : 24972
  • 09 اسفند 1402 - 11:01
از کجا آورده‌ای؟ بهر چه آمده ای؟
کاندیداهای محترم اگر با شفافیت موافق اند از الان شفاف اعلام نمایند که چقدر صرف هزینه تبلیغات خود نموده اند ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، این روزها که در خیابان‌های کوار قدم می‌گذاری، شاهد انواع تبلیغات گوناگون و متنوعی هستیم که نامزدان انتخابات مجلس شورای اسلامی، با آن در پی معرفی خود به مردم برای کسب رأی آنان هستند.

اما سؤال مهمی که برای برخی از مردم ایجاد شده، این است که این حجم تبلیغات چقدر هزینه برای هر کاندیدا دارد؟

هزینه هایی که شامل مشاوره رسانه‌ای و تهیه محتوا و فیلمبردار، اجاره ستاد انتخاباتی، چاپ بنر و پوستر و کاغذ و پلاکارد و … در سطح تمام شهر کوار و دیگر روستاها، نصب داربست و خسارت احتمالی، امکانات صوتی و رسانه ای در ستادها، ناهار و شام و هزینه های پذیرایی تجمعات و …. می باشد.

این ها تنها گوشه‌ای از تبلیغات جاری نامزدهای انتخاباتی است که مطمئناً باید، هزینه‌های دیگری یا شاید خرید رأی و دادن هدیه‌های مختلف به آن اضافه شود!

اما سؤالاتی که مطرح می‌شود، این است که این هزینه‌های گزاف از کجا تأمین شده است؟ و چطور می‌خواهد جبران آنها صورت گیرد؟ و چه کسانی و با چه نیتی در تأمین این هزینه‌ها به نامزدان کمک کرده‌اند؟ و مهم‌تر از همه برنامه حاکمیت برای کاهش این هزینه‌ها و ساماندهی به آنها، به‌منظور کاهش جرائم انتخاباتی و رانت‌خواری‌ها چیست؟

البته در مناظره انتخاباتی بهار کوار از سه کاندید دراین خصوص سوال پرسیده شد که اعلام کردند و حداقل هزینه تبلیغات 150 میلیون تومان بود البته نه با مدرک!

این هزینه ها می تواند با توجه به تبلیغات وسیع برخی کاندیداها حتی بیشتر باشد!

کاندیداهای محترم قبل از ورود به مجلس اعلام نمایند آیا با شفافیت که یکی از مهم ترین دغدغه مردم می باشد، موافق اند؟

اگر موافق هستید تمام اموال و هزینه های تبلیغاتی خود را شفاف به مردم اعلام نمایید تا موضع شما در این خصوص برای مردم مشخص شود!

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=24972

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. سلام مگه نمایندگی مجلس چقدر درآمد داره که حاضرند طی یک هفته حداقل ۱۵۰ میلیون خرج کنند؟ ۱۵۰ تومن برای نوکری دیگران؟؟؟؟؟

  2. برای امتحان ،تشریف ببرید چند قطعه عکس رنگی 4×6 چاپ کنید یا یک بنر کوچک برای زیارت قبولی مادر بزرگتان سفارش دهید یا یک پرس غذای معمولی از بیرون بر سر کوجه خرید کنید .آنوقت اگر الفبای ریاضی و یا جدول ضرب ساده را بلد باشید ،مظمه تقریبی این مخارج و عمق فاجعه را متوجه خواهید شد.

  3. من برای ناهار روز عروسیم صد سی ملیون هزینه ناهار شد برای یک وعده و آقای رحیمی چطور مردم کوار رو احمق فرض میکنن میگن اول که من نمیدونم بعد میگن صد پنجاه مليون کل هزینه شده

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.