28

اعزام دانش آموزان پسر کواری به اردوی راهیان نور

  • کد خبر : 15598
  • 04 اسفند 1401 - 23:30
اعزام دانش آموزان پسر کواری به اردوی راهیان نور
تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان پسر کواری در قالب کاروان اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

به گزارش از پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، رشیدی مدیر آموزش و پرورش کوار در جمع این دانش آموزان حین اعزام گفت: این برنامه را دعوتی از سوی شهدا بدانید و آن را اتفاقی قلمداد نکنید.

وی این حرکت را جزیی از درس دانش آموزان دانست تا با فرهنگ شهادت و ارزش خون شهیدان و وظیفه خود آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش کوار در ادامه با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن اظهار داشت: ما مورد تهاجم ترکیبی دشمن هستیم و نباید غافل شویم و باید خود را برای ظهور امام زمان(عج)آماده نمائیم.

مسئول بسیج دانش آموزی کوار در گفت و گو با خبرنگار بهارکواراظهار داشت: دانش آموزان پسر کواری در قالب یک‌دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند و امروز از یادمان های والفجر۸، شلمچه، نهر خین و علقمه بازدید نمودند.

وی با تاکید به تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور بر ارتقای فرهنگ معنویت و ایثار بین دانش آموزان اظهار داشت: برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ سال های حماسه و دفاع، راوی و خادم الشهید نیز این کاروان را همراهی می نمایند و در مناطق عملی نیز دانش آموزان از وجود راویان دفاع مقدس و آموزه های آنان بهره مند می شوند.

مصطفی آرایش با بیان اینکه دانش آموزان دختر نیز قبل از دانش آموزان پسر راهی بازدید از سرزمین های جهاد و حماسه شدند، افزود: این کاروان، فردا نیز از معراج شهدای اهواز بازدید خواهد نمود و شهدای تازه تفحص شده را در پادگان شهید محمودوند زیارت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=15598

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.