38

افتتاح مدرسه خیرساز برکت حضرت رقیه(س) شهر اکبرآباد

  • کد خبر : 18133
  • 09 اردیبهشت 1402 - 22:16
افتتاح مدرسه خیرساز برکت حضرت رقیه(س) شهر اکبرآباد
آموزشگاه برکت حضرت رقیه(س) شهر اکبراباد طی مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار از اکبرآباد، صبح امروز مدرسه دخترانه برکت حضرت رقیه(س) شهر اکبراباد با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، امام جمعه شهر اکبراباد و نماینده مردم شهرستانهای کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین افتتاح گردید.

این مدرسه 12 کلاسه با صرف اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بهره برداری رسیده است.

امام جمعه شهر اکبراباد در این مراسم ضمن تشکر از مسئولینی که در راه پیشرفت کشور و خدمت به مردم گام برمی‌دارند، گفت: از خیرین و مردم شریف شهر اکبرآباد که در احداث بنای اولیه این مجموعه کمک کردند و مسئولینی که بعداز آن برای به نتیجه رسیدن پروژه پیگیری کردند، تشکر می‌شود. ان شالله با وحدت و همدلی همه مسئولین و مردم دیگر پروژه ها نیز در راستای پیشرفت شهرستان انجام و به اتمام رسد.

نماینده مردم کوار نیز درخصوص پروژه بیان کرد: این پروژه در سفر معاون قبلی وزیر آموزش و پرورش به شهرستان کوار تصویب شده بود که قسمتی از اعتباراتش اختصاص یافته است.

وی افزود: تا مرحله اسکلت این مدرسه خیرین خود شهر اکبراباد زحمت کشیدند و بعداز آن با توجه به اینکه احداث این مدرسه جزو پروژه های اولویت دار بود، سازمان نوسازی مدارس دستور داد پروژه در دستور کار قرار گیرد.

عکس: زهره لطفیان، محمد کشتکار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=18133

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.