8

اقدامات کمیته امداد کوار به مناسبت عید قربان

  • کد خبر : 27942
  • 29 خرداد 1403 - 22:56
اقدامات کمیته امداد کوار به مناسبت عید قربان
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوار، اقدامات این نهاد به مناسبت عید قربان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، میرزایی در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تقدیر از نیکوکاران کواری در راستای قربانی و توزیع گوشت بین ایتام و نیازمندان واقعی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوار، به مناسبت عید سعید قربان از قبل با خیرین مطرح شهرستان دیدار چهره به چهره داشته و مکاتباتی با ائمه محترم جمعه کوار و اکبرآباد، فرمانداری و سایر ادارات شهرستان انجام داده است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان، تبلیغ در فضای مجازی، تهیه تراکت، تیزر و بروشورهای تبلیغاتی و ایجاد پایگاه های ثابت و سیار در سطح شهرستان، از جمله دیگر اقدامات این نهاد در راستای جذب مشارکت های مردمی به مناسبت عید قربان بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته امداد کوار در سال های قبل جزء ۵ اداره برتر استان در سرفصل نذر و قربانی قرار گرفت، گفت: این برتری مرهون تلاش و حمایت خیرین نیکوکار شهرستان است که کمیته امداد را مورد عنایت و حمایت خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه آمار نهایی کمک های خیرین نیک اندیش شهرستان به مناسبت این عید خجسته روز چهارشنبه مشخص می شود، اذعان کرد: درآمد نقدی کمیته امداد کوار ۷۰۰ میلیون ریال، درآمد کالایی ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و درآمد مرکز نیکوکاری تا لحظه مصاحبه بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27942

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.