41

بازدید میدانی کارشناسان وزارت راه و شهرسازی از محورهای مواصلاتی شهرستان کوار

  • کد خبر : 2550
  • 12 آبان 1400 - 23:19
بازدید میدانی کارشناسان وزارت راه و شهرسازی از محورهای مواصلاتی شهرستان کوار
کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس از محورهای مواصلاتی شهرستان کوار برای برنامه ریزی جهت حل مشکلات موجود بازدید کردند.

به گزارش بهار کوار به نقل از روابط عمومی نماینده مردم کوار در مجلس، با پیگیری ها و درخواست عبدالعلی رحیمی مظفری از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص رفع مشکلات حوزه راه و معابر شهرستان کوار، امروز کارشناسان وزارت راه به همراه کارشناسان ادارات راه و شهرسازی فارس از برخی محور های مواصلاتی شهرستان جهت برنامه ریزی های آینده، بازدید کردند.

مهمترین محور بازدید کارشناسان بررسی مسیر کمربندی جنوب شیراز که از قنات عبور کرده و با عبور از تقاطع فرمشکان و جاده فرمشکان تا پاسگاه آباده آبگرم منتهی می گردد و بالاخص مسیر جاده فرمشکان بود.

در این بازدید ضمن تایید مطالعات فاز دوم و اول و طراحی صورت گرفته در جاده فرمشکان، مقرر شد: مطالعات فاز صفر جهت تکمیل مطالعات برای اخذ کمیسیون ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه کل کشور انجام گردد و اعتبار لازم برای این مطالعات مصوب و مقرر شد مراحل انتخاب مشاور هفته آینده انجام گردد.

بازدید از حرایم جاده در هورباف و ولیعصر، بررسی کلیه تقاطع ها و دوربرگردان ها از هورباف تا کوار و هورباف تا آباده آبگرم من جمله دوربرگردان های باغان فتح آباد، ولیعصر، مجموعه دره عسلو، محمود آبادها، ورودی و خروجی اکبراباد و مظفری، بررسی تقاطع طسوج و تقاطع ذوب آهن، دوربرگردان آباده و قصیرا و روشنایی این مسیرها همچنین بازدید از محور روستای نوروزان قصراحمد تا مظفری، بازدید از مسیر کوار اکبرآباد و مسیر شیراز به کوهنجان و روستاهای مسیر و جاده کوهنجان کوار و بررسی مشکلات و نیازمندیهای این مسیرها جهت ارائه گزارش وزارت راه، پیرو مکاتبات قبلی انجام شده محقق گردید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2550

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.