25

بازدید فرماندار کوار از اقامتگاه بوم گردی دشتک

  • کد خبر : 16697
  • 04 فروردین 1402 - 15:50
بازدید فرماندار کوار از اقامتگاه بوم گردی دشتک
فرماندار شهرستان کوار با حضور در اقامتگاه بوم گردی پس از بازدید از این مکان ،بیان کرد وظیفه تمامی مسئولان شهری تسهیل در سفرهای نوروزی هموطنان و ارائه خدمات به آنان است.

فرماندار شهرستان کوار با حضور در اقامتگاه بوم گردی پس از بازدید از این مکان ،با بیان اینکه وظیفه تمامی مسئولان شهری تسهیل در سفرهای نوروزی هموطنان و ارائه خدمات به آنان است، گفت:ستاد خدمات سفر شهرستان از هیچ تلاشی در ارائه خدمات به مردم فروگذار نبوده و این کوشش موجبات اطمینان خاطر و آرامش روانی مسافران نوروزی را فراهم می‌سازد که باید از حضور مسافران نوروزی در ایام عید نوروز به بهترین شکل برای معرفی وجوه مختلف شهرستان کوار بهره گیری شود.

سعید خانی در ادامه بیان کرد: شهرستان کوار به واسطه هوای دلپذیر در این فصل از سال و به لحاظ وجود چندین بنای باستانی و قرار گرفتن در محور مواصلاتی ،هرساله پذیرای هزاران نفر مسافر از سراسر میهن اسلامی می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوار همچنین اظهار داشت:امسال مسافران و زائران زیادی به این شهرستان سفر کرده و امید است مسئولان شهرستان و اعضای کمیته تسهیلات نوروزی،با تمام توان و شبانه روزی ،خدمت رسانی به آنها را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16697

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.