39

برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوار اعلام شد

  • کد خبر : 1887
  • 30 شهریور 1400 - 16:33
برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوار اعلام شد
فرمانده سپاه ناحیه کوار: رژه خودرویی در سطح شهرستان، غبارروبی حرم مطهر شهدای گمنام، برگزاری صبحگاه دانش آموزی و زنگ ایثار و مقاومت به صورت نمادین در یکی از مدارس، پیاده روی مختص برادران، رزمایش نذر خون، رزمایش کمک های مومنانه از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان کوار است.

به گزارش بهار کوار، فرمانده سپاه ناحیه کوار در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس همچون کربلا و در امتداد عاشورای حسینی است. اگر آن را با عاشورای حسینی مقایسه کنیم خواهیم دید وقایع که در دوران کربلا اتفاق افتاد، مجدد شاهد این صحنه‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم.

وی افزود: دفاع مقدس سرشار از ایستادگی، بصیرت، شجاعت، اخلاص، وفاداری، تبعیت از ولایت و ازخودگذشتگی بود. به این دلیل است که میگوییم دفاع مقدس در امتداد عاشوراست است.

سرهنگ محمود عابدی با اشاره به ویژه برنامه های کوار در هفته دفاع مقدس گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، ۳۱ شهریور رژه خودرویی در سطح شهرستان، فضاسازی محیطی و تبلیغات محیطی و مجازی گسترده، غبارروبی حرم مطهر شهدای گمنام، برگزاری صبحگاه دانش آموزی و زنگ ایثار و مقاومت به صورت نمادین در یکی از مدارس، پیاده‌روی مختص برادران، رزمایش نذر خون، رزمایش کمک‌های مؤمنانه به صورت پایگاه محوری و مسجد محوری از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان کوار است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوار همچنین از برنامه‌های شب شعر دفاع مقدس، یادواره شهدا، یادواره آبروی محله، سرکشی به خانواده محترم شهدا و ایثارگران، یاد یاران و خاطره گویی رزمندگان در مساجد، تجلیل از جهادگران دفاع مقدس، همایش زنان ایثارگر یاد کرد.

سرهنگ عابدی در خاتمه با اعلام شعارمحوری هفته دفاع مقدس با عنوان: «ما مقتدریم» برنامه رزمایش هشت سال دفاع مقدس که همزمان با اربعین حسینی با رعایت کامل موازین و پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد را مهم‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس عنوان کرد و در ادامه گفت: طرح شهید سلیمانی و همکاری بسیج با شبکه بهداشت و همچنین طرح واکسیناسیون عمومی نیز ادامه خواهد داشت.

از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1887

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.