17

برگزاری کلاس خبرنگاری در کوار/ گام اولیه ای که در راستای آموزش مهارت حرفه ای خبرنگاری برداشته شد

  • کد خبر : 18434
  • 22 اردیبهشت 1402 - 17:19
برگزاری کلاس خبرنگاری در کوار/ گام اولیه ای که در راستای آموزش مهارت حرفه ای خبرنگاری برداشته شد
پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار در راستای ارتقای سطح حرفه ای خبرنگاران خود اقدام به برگزاری کارگاه مقدماتی خبرنویسی و گزارش نویسی نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، یادگیری حرفه ای خبرنگاری گامی مهم جهت تعامل مثمر ثمر خبرنگاران با تمام اقشار جامعه است، مهارتی که اگر به نحو مطلوب آموزش داده شود و با مطالعه و تمرین همراه گردد، انعکاس و پیگیری مطالبات مردمی و نشر دیگر انواع خبر را به نحو مطلوب ممکن خواهد نمود.

در جهت تحقق این مهم، پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار اقدام به برگزاری کارگاه مقدماتی خبرنویسی و گزارش نویسی با حضور جمعی از خبرنگاران خود نمود.

در این کارگاه آموزشی که عصر دیروز در محل کتابخانه عمومی شهرستان کوار توسط فاطمه دیباور خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار و خبرنگار ممتاز خبرگزاری فارس برگزار گردید، خبرنگاران با کلیات گزارش نویسی و ارکان و عناصر خبری آشنا شدند.

شایان ذکر است پایگاه خبری تحلیلی کوار در نظر دارد سلسله کارگاه های آموزشی مهارت حرفه ای خبرنگاری را برای خبرنگاران و عموم مردم علاقه مند برگزار نماید تا گامی مهم درسطح شهرستان جهت آموزش انواع شیوه های خبرنگاری بردارد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=18434

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.