18

بسیج سازندگی باید بتواند امید افرینی کند

  • کد خبر : 18332
  • 20 اردیبهشت 1402 - 11:52
بسیج سازندگی باید بتواند امید افرینی کند
سرهنگ محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار از اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته توسط بسیج سازندگی گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، سرهنگ‌‌محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار در نشست خبری که به مناسبت هفته جهاد سازندگی برگزار شد ضمن گرامی داشت این هفته و تبریک به همه جهادگران و بسیجیان و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: مجموعه بسیج سازندگی یک کار عظیم در سطح کشور است و هر کاری را که ما به صورت جهادی وارد بشویم قطعا در هر عرصه‌ای که باشد میتوانیم که دارای نتیجه و اثر بخش باشد برکت دارد و همه دستگاه‌ ها، ادارات و مردم باید در این قالب و با این الگو وارد بشوند و این کار مجموعه بسیج سازندگی است که بتواند امیدآفرینی کند و قدرت بسیج کنندگی داشته باشد.

وی افزود در طول یکسال گذشته اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است که در بحث کارهای جهادی و محرومیت زدایی گروه های جهادی و بسیجیان ما هر هفته مشغول بودند آن روزهایی که ما استراحت می‌کردیم روزهای جمعه بسیجیان عزیز و جهادگران کارهای عمرانی و جهادی انجام می دادند و به کمک محرومین شتافتند و این کار بسیار ارزشمند است که در طول سال نیز ادامه داشته و حتی در طول هفته هم اقدامات جهادی خودشان را انجام می دادند.

فرمانده سپاه کوار در رابطه با اقدامات صورت گرفته بسیج سازندگی گفت: در مجموعه بسیج سازندگی کارها به صورت هدفمند تر انجام گرفته از جمله، بسته های مومنانه و وام های اشتغال، مسکن، راه و جاده سازی و آبرسانی اقدامات خوبی انجام شد.

عابدی ادامه داد در سال گذشته بیش از سیصد و هفتاد تن قیر رایگان در شهرستان و تعدادی از روستاهایی که نیاز بود واگذار و تزریق شد که امسال این اقدام با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و بیش از ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی تهیه و توزیع شد. خیرین، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مقاومت نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام دادند.

واگذاری ۱۶ سری جهیزیه به نیازمندان، اهدا کفش و لباس به مستضعفین به ارزش ۳۰۰ ملیون تومان، ویزیت رایگان هر دو ماه یکبار در محلات کم برخوردار، اهدا خون که جز شهرستان‌های ردیف اول هستیم، تکمیل مسکن محرومین به ارزش یک میلیارد تومان، واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به صورت خویش فرما و کارفرمایی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته انجام شده است.

تهیه و راه اندازی یک مخزن آب توسط مجموعه بسیج سازندگی و با کمک اداره آبفا و فرمانداری شهرستان در روستای موردراز و همچنین اقدامات دیگری مانند واکسیناسیون دام، تهیه لوازم التحریر، تبلت و گوشی و…. هم در بسیج کشاورزی و دامپروری، مجموعه بسیج ادارات، بسیج جامعه پزشکی، بسیج حقوقدانان انجام می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوار در پایان سخنان خود ضمن در خواست از خیرین، مردم و بسیجیان گفت: از همه عزیزانی که برایشان امکان دارد و علاقه مند هستند درخواست می شود در گروه های جهادی شرکت کنند و هم به محرومین کمک کنند.
مجموعه بسیج و سپاه این آمادگی را دارد هر کسی که میتواند در عرصه‌ هایی مثل تهیه جهیزیه، کمکهای مومنانه، آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و سایر مواردی که وجود دارد کمک کند؛ همکاری کند و این عزیزان میتوانند به مجموعه حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=18332

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.