26

بصیرت مردم شکست سنگینی بر دشمنان وارد کرد / حضور وزیر کشور در اجتماع فاطمیون شهرستان کوار

  • کد خبر : 14110
  • 06 دی 1401 - 21:36
بصیرت مردم شکست سنگینی بر دشمنان وارد کرد / حضور وزیر کشور در اجتماع فاطمیون شهرستان کوار
وزیر کشور گفت: دشمن بار دیگر شکست خورد این در حالی است که دشمن تمامی ظرفیت خود را به کار گرفته بود اما پایداری، قوت ایمانی و اعتقادی و بصیرت مردم شکست سنگینی بر دشمنان وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، احمد وحیدی وزیر کشور امروز عصر در طی ورود به شهرستان کوار با حضور در مراسم نوزدهمین اجتماع بزرگ فاطمیون کوار، سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی و گرامیداشت سردار محمودآبادی و ۵۰۰ شهید شهرستان کوار واقع در مصلای نماز جمعه شهرستان سخنرانی کرد.

احمدی در این مراسم گفت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) در تثبیت ولایت و وجود گرامی حضرت زینب (س) در پیام اوری و ادامه این‌ حرکت نقش برجسته ای است که هرکدام از این بزرگواران اگز نبودند آن کار دچار اختلال میشد و اسلام این چنین جایگاهی برای بانوان قائل است و ما افتخار می کنیم که زیر پرچم چنین بانوان بزرگی که عالم را روشن کردند به سر میبریم.

وی با بیان اینکه دفاع از ولایت در مکتب فاطمی در مقابل تبلیغات پرحجم دشمن برای ما درس بزرگی است، اظهار کرد: صدیقه طاهره (س) در فضاهایی که همه خواص لغزیده بودند، یک‌ تنه به دفاع از ولایت برخواستند. استقامت و پایداری دختر پیامبر (ص) که روشنایی بخش آسمان ها و مخاطب جبرائیل بود ما را در چنین روزی اینجا جمع کرده است تا ارادت خود را به این بانوی بزرگ نشان دهیم و بگوییم ما در خط و راه ایشان هستیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه شهدای اسلام نیز با جان نثاری تمام هستی خود در این مسیر قرار گرفتند، گفت: شهدا در این جلسه حاضرند و ما را به پیمودن راه پرصلابت فاطمیون و کسانی که در مکتب فاطمی بزرگ شدند، شهدایی هم چون سرلشکر استوار محمودآبادی، عبدالله اسکندری و همه شهدا دعوت می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: امروز با طیف جدیدی از شهدا همراه هستیم که این شهدا شهدای امنیت هستند و تلاش می کنند که مسیر انقلاب در راه حقیقی خود دور نشوند.

احمد وحیدی بیان کرد: این سلسله شهیدان پایان ناپذیر و برای رساندن این انقلاب و مکتب به اوج خود تلاش کردند، اگر شهیدان نبودند از مکتب و عزت و معنویت خبری نبود و راهی برای رسیدن به آسمان و تعالی نبود و جریان شهادت برگرفته از مکتب جهاد و از بین برنده دشمن و برنامه ریزی دشمنان است.

وزیر کشور تاکید کرد: شهدا از بالاترین نقطه به مردم نگاه می کنند و از مردم میخواهند که در این مسیر قرار بگیرند نباید فراموش کرد که اولین شهید اسلام حضرت زهرا (س) است و همه شهدا نیز ادامه دهنده این راه اند.

احمد وحیدی با بیان اینکه خون شهید به قدری پر صلابت است که هیچکس توانایی مقابله با آن را ندارد و عاملی برای نابودی دشمن و برنامه های آنان است، گفت: دشمن همه هستی اش را در مقابل عظمت شهید می بازد و تسلیم می شود. شهیدان در برابر حرکت بسیار پیچیده دشمن با قامتی استوار ایستادند تا به او شکستی عظیم وارد کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با تصور باطل فاصله گرفتن مردم از آرمان های بلند، مکتب و خون شهیدان به میدان آمد، گفت: هدف توطئه‌های دشمن مبانی فکری و اعتقادی نظام بود و در این شرایط سخت تنها یاری دهنده ملت ایران خون شهدا بود که دشمن پرکینه و فریبکار ایران را شکست داد.

او در خصوص اغتشاشات اخیر بیان کرد: این ایام مشاهده کردید که بار دیگر جبهه کفر در کشورهای مختلف شکل گرفت و به جنگ انقلاب، مکتب فاطمی شهدا و مردم بزرگ ما آمدند با این هدف که می‌توانند مبانی فکری و اعتقادی ما را مورد هجوم قرار بدهند.

احمد وحیدی ادامه داد: قرآن سوزی، حمله به مساجد و حجاب که نه تنها پرچم افتخار زنان که مایه عزت مردان است، توطئه های متنوع و متراکم دشمن برای تضعیف مردم و نظام بود و دلیل همه تلاش دشمن این است که یک‌ نظام در عالم است که خداپرستی و پاکی را صدا می زند و این با تمدن و مکتب پوسیده آنها همخوانی ندارد. دشمن با یک مکتب قوی و مقتدر با پیام های پرمغز و معنا مواجه شده که تاب مقاومت در برابر آن را ندارد، از این رو دنبال خدشه دار کردن آن است.

وزیر کشور متذکر شد: دشمن برای اجرایی کردن نقشه های خود از افرادی استفاده کرد که خود باخته و وطن فروش بودند این در حالی است که در اتفاقات اخیر افرادی دارای تریبون بودند که وطن فروشی ویژگی بارز آنان بود و در تلاش بودند تا انقلاب اسلامی ایران را دچار ضعف کنند.

وحیدی با اشاره به اینکه دشمن فکر میکند با اینگونه رفتارها میتواند عمق باورهای انقلابی مردم را دچار ضعف کنند، عنوان کرد: دشمن بسیار ضعیف است و با ایجاد خانه عنکبوت در تلاش بود تا هویت ایرانی و اسلامی را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه افراد ضعیف الایمان، خودباخته و وطن فروش بلندگوی دشمن شدند، گفت: برخی ایرانی نماها در بلندگوهای خارجی خود را به دشمن فروخته اند و با ورود به میدان دشمن و طراحی های مختلف در حوزه های اجتماعی تلاش دارند انقلاب را دچار ضعف کنند‌. البته آنها عنکبوت هایی هستند که به تعبیر قرآن سست ترین هستند و فکر می کنند با مبانی ساخته و پرداخته خودشان می توانند به جنگ باورها و اعتقادات عمیق مردم بیایند. به فرموده خدا دشمن بسیار ضعیف است و متاسفانه افراد ضعیف گرفتار دام آنان می شوند و هویت خود و ملت بزرگ و سرافرازان را تضعیف می کنند.

وحیدی تاکید کرد: دشمن زمانی که دید از اغتشاشات به نتیجه نمی رسد برنامه ریزی جدیدی برای آسیب زدن به ایران از طریق جنگ اقتصادی کرد لازم به ذکر است که این موضوع زمانی اثرگذاری بدی دارد که برخی که مدعی روشن فکری هستند در تلاش اند تا این برنامه ریزی را در داخل کشور پیاده سازی کنند.

وزیر کشور با اشاره به رویه دشمن در ادوار مختلف پس از انقلاب برای متهم کردن نظام از جمله زمان جنگ تحمیلی و فتنه ۸۸ گفت: زمانی که دولت انقلابی زنجیره های سر تعظیم فرود آوردن در مقابل دشمن را شکست، غرب این را القا می کرد که یا باید تسلیم و یا به از بین رفتن راضی شد. دولت سیزدهم این را قبول نکرد و اعتقاد بر ایستادگی و حرکت رو به پیشرفت کشور داشت. دشمن ناراحت شد و با راهبرد  فشار حداکثری بر ملت ایران جلو آمد که تزویرش از بین رفت و شکست مفتضحانه ای خورد.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم از روز نخست فعالیت بر این اساس استوار بود که با آمریکا مقابله کرده و کشور را در مسیر توسعه قرار دهد همین مقاومت باعث شد که دشمن از فشار حداکثری که بر ایران روانه کرده بود پشیمان کند.

به گفته این مقام مسئول دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد و باید نسبت به بیان دستاورد های انقلاب در جامعه و جهان اقدام کرد زیرا منشا تمامی برکاتی که مردم کسب کرده اند انقلاب اسلامی ایران است.

وزیر کشور تاکید کرد: اگر نگاهی به دنیای غرب داشته باشیم شاهد مشکلات متعدد در دنیای غرب بوده زیرا کشور های غربی مملو از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی اند البته نباید فراموش کرد که ایران نیز دارای مشکلاتی بوده اما باید در کنار هم قرار گرفت تا با همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

وحیدی با اشاره به اینکه دشمن تاب دیدن فتح سنگرهای پیشرفت توسط جمهوری اسلامی را نداشت، گفت: پس از اربعین پرشکوه ملت ایران که حضرت آقا فرمودند تا کنون چنین اربعین پرشکوهی را نداشتیم و دولت در حال اصلاحات اقتصادی بود، به بهانه فوت یک دخترخانم که همه از جمله رهبری و ریاست جمهوری از این قضیه اظهار تاسف کردند، با برنامه ریزی قبلی وارد صحنه شد و آشوب و بلوا به پا کرد.

وی با بیان اینکه در مقابل توطئه دشمن باید هوشیار باشیم، گفت: باید حقایق و دستاوردهای بزرگ انقلاب را تبلیغ کنیم. این انقلاب برای ملت ما همه چیز آورد. باید محکم در میدان بمانیم و دشمن فریبکار دروغگوی ستمگر را از میدان به در کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه سردمداران کفر و ظلم و ستم نگذاشتند حرف های روح بخش انقلاب اسلامی منتشر شود، گفت: البته ملت ایران مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی دارد اما به لطف خداوند متعال پیروز خواهیم شد؛ باید مراقب باشیم در میدانی که دشمن طراحی کرده بازی نکنیم.

احمد وحیدی اظهار کرد: یک روشنفکر کسی است که زمان شناس باشد و ببیند دشمنان کشور چه چیزی را هدف گرفتند و مراقبت کنند تا دشمن به اهداف خود نرسد؛ آنها نباید با دشمن همراهی کنند؛ باید در کنار مردم قرار بگیرند نه اینکه مقابل مردم و علیه مردم و مقابل دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که جان بر کف برای خدمت مردم تلاش کردند بایستند و تلاش کنند حرکت‌های آشوبگرانه شکل بگیرد؛ بدون شک برگزاری اجتماعات و گردهمایی، نشست‌ها گفتگوها و یاد شهدا و اهل بیت (ع) باعث توقف و شکست دشمن می شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن گمان می کرد با این نقشه می تواند جلوی حرکت‌ نظام و شروع خوب بیانیه گام دوم انقلاب را بگیرد، به صحنه آمد که به لطف خدا و توجهات حضرت فاطمه زهرا (س) نقشه هایش نقش بر آب شد.

وی در پایان، برگزاری چنین اجتماعات و نشست هایی را تیری بزرگ به قلب دشمن خواند و تشکیل مجالس معنوی و یادواره شهدا و یاد حضرات اهل بیت (ع) را مایه قوت قلب ها دانست.

عزاداری مردم در اجتماع فاطمیون

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14110

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.