31

بوی نامطبوع کارخانه قند چه زمانی رفع خواهد شد؟ / مردم همچنان منتظر تحقق وعده ها و پیگیری مسئولین

  • کد خبر : 13438
  • 14 آذر 1401 - 14:21
بوی نامطبوع کارخانه قند چه زمانی رفع خواهد شد؟ / مردم همچنان منتظر تحقق وعده ها و پیگیری مسئولین
رفع نشدن مشکل بوی نامطبوع فاضلاب کارخانه قند پارس کوار و وعده های برزمین مانده مسئولین این‌ کارخانه ما را بر این داشت که برای بار سوم این مسئله را پیگیری‌ کنیم

✍به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، رفع نشدن مشکل بوی نامطبوع فاضلاب کارخانه قند پارس کوار و وعده های برزمین مانده مسئولین این‌ کارخانه ما را بر این داشت که برای بار سوم این مسئله را پیگیری‌ کنیم. در این راستا خبرنگار بهار کوار به میان مردم شهر کوار رفت و ماجرا را از ساکنین محله های پایین دست کارخانه و اطراف میدان شهدا جویا شد که همه آنان از این وضع ناراضی بودند.

متاسفانه وعده های مسئولان کارخانه برای رفع کامل بوی نامطبوع کارخانه هنوز عملی نشده است. البته ناگفته نماند که مسئولین کارخانه اقداماتی برای حذف بوی نامطبوع انجام داده اند اما اصل موضوع حذف شدن کامل بوی نامطبوع می باشد که با وجود اقدامات انجام شده همچنان این مشکل وجود دارد.

✅برای پیگیری بیشتر، موضوع را به فرماندار کوار اطلاع دادیم که قرار بر این شد بازدیدی سرزده به همراه خبرنگاران بهارکوار از کارخانه داشته باشند و موضوع را بررسی نمایند. همچنین در مصاحبه حضوری با فرماندار، خبرنگار بهارکوار این موضوع را پیگیری کرد که سعید خانی اظهار داشت آخرین مهلتی که به کارخانه برای تکمیل کردن تجهیزات جهت رفع بوی نامطبوع داده شده است نهایتا فصل بهره برداری بعدی یعنی اردیبهشت ماه 1402 می باشد.

◀️بهار کوار همچنان پیگیر این موضوع می باشد و از مسئولان شهرستان میخواهد که این خواسته به حق و بر زمین مانده مردم را از‌ مسئولان این کارخانه پیگیری کنند تا دیگر این وعده همچون گذشته، وعده سرخرمن نشود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13438

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.