57

بیان ویژگی های فرد اصلح توسط امام جمعه کوار

  • کد خبر : 1075
  • 03 خرداد 1400 - 11:21
بیان ویژگی های فرد اصلح توسط امام جمعه کوار
به گزارش بهار کوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین به بیان ویژگی های شخص اصلح پرداختند و در پایان نیز توصیه ای به عموم مردم به ویژه مردم شریف شهرستان کوار برای مشارکت حداکثری در انتخابات داشتند.

به گزارش بهار کوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین گشول امام جمعه کوار در مصاحبه ای که در دفتر ایشان با این خبرگزاری داشتند به بیان ویژگی های شخص اصلح پرداختند و در پایان نیز توصیه ای به عموم مردم به ویژه مردم شریف شهرستان کوار برای مشارکت حداکثری در انتخابات داشتند.
حجت الاسلام گشول در بیان ویژگی های فرد اصلح با بیان اینکه فردی که میخواهد مسولیت قبول کند و کاندید شود باید فردی با ایمان باشد که به وعده های صادق الهی و ابدیت باور داشته باشد و دارای روحیه جهادی بوده و اهل کار و تلاش فراوان باشد وی ادامه فرد کاندید باید عدالتخواه بوده و دردهای جامعه را بشناسد و فردی پاکدست و امین باشد؛ ولایت پذیر بوده و با ولی امر مسلمین هیچ گونه زاویه ای نداشته باشد و به گفتمان مقاومت در برابر دشمنان معتقد و پایبند باشد امام جمعه محترم افزود فرد کاندید باید به دنبال توسعه فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد و فردی باشد که دارای روحیه امید و نشاط باشد و متکی به ظرفیت های داخلی باشد و این ظرفیت ها را به فعلیت برساند و به نیروهای جوان و متعهد میدان دهد.
وی در پایان این مصاحبه پیامی برای عموم مردم به ویژه مردم شریف شهرستان کوار داشتند و بیان کردند
ما ایرانی هستیم و باید در سرنوشت کشور خود دخالت کنیم و حضور پررنگ در انتخابات امنیت بخش و اینده ساز است و مسلمان و غیر مسلمان، زن و مرد، جوان و پیر و همه اقوام و گرایش های سیاسی برای بیمه کردن کشور و تحول اساسی در مدیریت کشور در انتخابات حضور پیدا کنند و به مردم شریف شهرستان کوار توصیه میکنم بار دیگر روحیه سلحشوری و غیرت خود را در روز انتخابات نشان دهند. والسلام

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1075

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. به عشق رهبر به کاندیدای اصلح رای میدیم 🚩

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.