13

بیست و سومین یادواره شهدای دهستان فتح آباد و ۵۰۰ شهید شهرستان کوار برگزار شد.

  • کد خبر : 23467
  • 06 دی 1402 - 21:11
بیست و سومین یادواره شهدای دهستان فتح آباد و ۵۰۰ شهید شهرستان کوار برگزار شد.
شب گذشته یادواره شهدای دهستان فتح آباد در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا با حضور پرشور مردم برگزار گردید.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در این مراسم با تاکید بر اینکه از ۴۰ ساله اول انقلاب باید درس گرفت، گفت: دشمن به دنبال نشان دادن تصویری متفاوت از پهلوی به نسل امروز است، حکومتی که در کمال بی عرضگی ظرف سه دقیقه بخش هایی از ایران را در کاخ سعدآباد از این کشور جدا کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی با افتخار به برکت خون شهیدان و با حضور مردم تاکنون ایستاده و خواهد ایستاد و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن خواهد داد.

سرهنگ پاسدار قاسم علیپور با بیان اینکه دستان دشمن آن قدر خالی است که به شایعات تکیه می کند، اظهار داشت: ماندگاری انقلاب، نتیجه ولایت مداری است و امروز دشمن سعی می کند بین مردم و ولایت فاصله بیندازد.

وی در ادامه گفت: ما در این ۴۰ سال فتنه ها را یک به یک پشت سر گذاشته ایم و با اتکا به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بر موانع و مشکلات پیش رو نیز پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوار نیز طی سخنانی مقام والای شهیدان را تکریم نمود و مقدم شرکت کنندگان در بیست و سومین یادواره شهدای دهستان فتح آباد را گرامی داشت.

مداح مراسم حاج حسن شالبافان از مرثیه سرایان برجسته کشوری بود که حضار را با نوای گرم خود مستفیض نمود.

از دیگر برنامه های این مراسم سخنرانی دهیار روستای فتح آباد با موضوع گزارش عملکرد عمرانی دهیاری در مبحث مرمت و بهسازی معابر بود.

هم‌چنین گروه سرود پسرانه روستای ولی عصر (عج) در این مراسم به اجرای سرود پرداختند. در پایان مراسم نیز حضار، شام را میهمان سفره بابرکت شهیدان بودند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=23467

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.