74

تحلیلی دینی سیاسی از شهروند کواری

  • کد خبر : 728
  • 08 دی 1399 - 14:08
تحلیلی دینی سیاسی از شهروند کواری
شما ممکن است از قشر متمول و دارای مال و منال ، نباشید و یک چرخش مالی متوسط بلکه خیلی پایینی داشته باشید ، اما زندگی شما دارای تنگی و سختی نباشد و بالعکس ، پولدار باشید و مدام خود را در تنگنا و سختی ببینید.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَهً ضَنْکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَهِ أَعْمَىٰ

و هرآنکه از یاد من روی‌گردان باشد ، زندگی سخت و تنگی خواهد داشت و روز قیامت ، کور محصور میشود.

اما معیشت و زندگی تنگ چیست؟
?

شما ممکن است از قشر متمول و دارای مال و منال ، نباشید و یک چرخش مالی متوسط بلکه خیلی پایینی داشته باشید ، اما زندگی شما دارای تنگی و سختی نباشد و بالعکس ، پولدار باشید و مدام خود را در تنگنا و سختی ببینید.
رویگردانی از یاد خدا ، به این جهت موجب تنگی و سختی در معیشت نمیشود که شما دچار بی پولی باشید ، بلکه حس آرامش و آسایش را از چهره حیات شما میزداید. شما همیشه معترضید ولو اینکه بسیار هم مال و منال داشته باشید. مدام فکر میکنید روزگار به شما بد کرده. دائم احساس این را دارید که انگار سینه خیز از یک تونل با قطر ۳۰ سانت خودتان را جلو میکشید و به سمت مقصد زندگی میبرید.

و حال آنکه افراد زیادی ، هم به گواه تاریخ و هم به گواه عصر حاضر ، هیچ سرمایه مادی ندارند که همیشه محتاج نان شبشان هستند اما هرگز زندگی خود را رو در تنگنا نمیبینند و ناامید نیستند.
کسی اینچنین تصور نکند که حالا با این سخنان ، وظیفه مسئولین نیست که به داد قشر ضعیف برسند، چرا که دقیقا همین مسئول مد نظر که در راس آن حسن روحانی قرار دارد، با رویگردانی از خدا ، همه ما مردم را رها کرده و فقط به خود و خانواده‌ی سیاسی خود میرسد.

یک مسئول هم اگر از یاد خدا رویگردان شود ، نتیجه ای جز اینچنین وضعی در مملکت نخواهد داد ، مشاهده میشود که سخنانی این چنین را بر زبان می آورد: دولت محدودیت دارد ، دولت پول ندارد، خزانه خالیست ، مردم صبر نا محدود دارند و …. هزاران حرف چرند دیگر. و حال که برای بودجه های خانوادگی حجم وسیعی پول و سرمایه هست.
‏در نتیجه باید گفت ، رویگردانی از خدا توسط مسئولین و به دنبال اون خیانت آن ها، موجب معیشت سخت مردم میشود.
پس در انتخابتان ، مسئولین خدایی را انتخاب کنید که پای ارزش های خود بمانند ، نه فردی که ظاهرش را شبیه به انسان ها و مسلمان ها کرده و شعارهایی با مضمون تساهل و تسامح در احکام دینی ، مثل بی حجابی ، آشتی با توهین کنندگان به عزاداری سید الشهدا علیه السلام ، آزادی انحراف یا ربنای شجریان و .. میدهد.
‏این فرد نه تنها نمیتواند شما را به این مقصود های پلید برساند ، بلکه به شهادت قرآن ، معیشت شما را نیز وارد تنگنا میکند و نمیگذارد که رفاه وارد زندگی شما شود.
‏حال رویگردانی شما ازین مباحثی که عرض شد ، عاقبتی دارد که میتوان گفت در این ۸ سال سیاهی دولت روحانی کاملا به آن رسیده ایم و تنها کسانی که خود را به خواب میزنند ، نمیتواند هرگز قبول کنند که رویگردانی از خدا و احکام او ، چه از طرف مردم و چه از طرف مسئولین ، در این دنیا معیشتی تنگ و سخت را ، برای همگان خواهد داشت.

شهروند کواری اقای محمد مظفری

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=728

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.