15

تسهيلات ويژه پليس راهور براي ترخيص خودروهاي رسوبي

  • کد خبر : 14814
  • 03 بهمن 1401 - 18:41
تسهيلات ويژه پليس راهور براي ترخيص خودروهاي رسوبي
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان از تسهيلات ویژه جهت ترخيص خودروهای رسوبی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد .

سرهنگ ” صادق سليمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پليس، اظهار داشت : در راستای تحویل هرچه سریعتر خودروهای توقيفی به مردم و به جهت جلوگيری از ضرور و زیان اموال عمومی و انباشت خودروها در پارکينگ ها، دستورالعملی در این خصوص تهيه و جهت اجرا به پليس راهور استان فارس ابلاغ شده است.

وی با بيان اینکه بر اساس این دستورالعمل مالکان وسایل نقليه ای که بيش از يک سال از تاريخ توقيف آن ها مي گذرد مشمول اين طرح خواهند شد، افزود: مالکان این خودروهای توقيفی می توانند با همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسيله نقليه خود به پليس +10 مراجعه و از تسهيلات ویژه ترخيص خودرو برخوردار شوند.

رئيس پليس راهور استان فارس پرداخت هزینه پارکينگ با تعرفه سال 1394 و تقسيط هزینه خلافی خودرو را از تسهيلات ویژه این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سرهنگ سليمی گفت: مالکين يا متصرفين قانوني وسائل نقليه اي که مشمول اسقاط مي گردند، مي توانند ظرف دو سال نسبت به ارائه مدارک مثبته مالکيت اقدام نمايند تا مورد بررسي قرار گيرد و پس از صدور دستور قضائي، در صورت ذي حق بودن ارزش ريالي وسيله نقليه توقيفي خود بر اساس زمان فروش از طريق مزايده را دريافت نمايند.

وی افزود: وسائل نقليه داراي دستور قضائي يا پرونده قضائي مشمول اين طرح نمي باشند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14814

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.