26

تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان کوار

  • کد خبر : 13147
  • 28 آبان 1401 - 11:25
تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان کوار
فرمانده سپاه ناحیه کوار مشروح برنامه‌های هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار ،فرمانده سپاه ناحیه کوار در نشستی با خبرنگاران ضمن عرض تبریک هفته بسیج گفت: در طول این چهل و دو سال بسیج در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب اسلامی از جمله دفاع مقدس، سازندگی، خدمات اجتماعی، کمک های مومنانه، اردوهای جهادی، فعالیت های تربیتی و فرهنگی، ورزش، علم، هنر، امنیت، دفاع از حرم، دفاع از سلامت و هرجایی که نیاز انقلاب اسلامی بوده، حضور داشته است.

وی ادامه داد: هرروز بر اقتدار بسیج افزوده میشود و بسیج پیرو مکتب عاشورا و خط ولایت و سرباز رهبر است به فرموده مقام معظم رهبری بسیج پاره تن مردم است. بسیج یعنی بصیرت و معرفت داشتن که همواره خود را در کنار مردم و متعلق به مردم میداند.

فرمانده سپاه ناحیه کوار با اشاره به محوریت هفته بسیج گفت: امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری محوریت هفته بسیج بر جهاد تبیین است و کار روشنگری، بصیرتی و تبیینی در این هفته با قدرت انجام خواهد گرفت.

سرهنگ محمود عابدی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان کوار که از تاریخ 29 آبان تا 5 آذر می باشد، گفت: رزمایش جهادگران بسیجی و فاطمی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، دیدار بسیجیان سرتاسر کشور با مقام معظم رهبری از جمله برنامه های هفته بسیج هستند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کارگاه های اموزشی، کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی، مسابقات ورزشی و شروع مسابقات فوتسال ادارات و سایر مسابقات، رزمایش کمک‌های مومنانه، تبیین گفتمان بسیج و کارگاه تحکیم خانواده و فرزند آوری، برگزاری مسابقات قرآن کریم جشنواره غذاهای سنتی، چندین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در سطح شهرستان و مرتبط با بسیج، افتتاح پایگاه علمی و سالن ورزشی، میز خدمت ادارات میقات صالحین، حضور بسیجیان به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده و گسترده در نماز جمعه شهرستان و همچنین دیدار و نشست با فرماندهان پایگاه و بسیجیان نخبه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه کوار در پایان سخنان خود گفت: محوری‌ترین برنامه هفته‌ بسیج در پنجم آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با عنوان شکوه اقتدار در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد. همچنین جشنواره‌ مالک اشتر، برگزاری آبروی محله، یادواره شهدا مخصوصا یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای دانش‌آموز حرم مطهر شاهچراغ نیز در این هفته انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13147

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام احترام
    به سرهنگ عابدی فرمانده سپاه ناحیه کواز
    درهفته بسیج پیشنهادی دارم فراخولن جانبازان وبسیجیان دوران دفاع مقدس در ودهمای دارم
    ممنون از لطف سپاس حقیر علاقمند موضوع هستم

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.