10

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهر اکبرآباد

  • کد خبر : 23426
  • 04 دی 1402 - 12:56
تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهر اکبرآباد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، روز جمعه ۸ دی‌ماه پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در تفرجگاه خضرنبی(ع) شهر اکبرآباد با حضور مردم میهمان نواز و شهیدپرور شهرستان کوار تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

سرهنگ عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار با اعلام این خبر گفت: با توجه به تلاش‌هایی که از سوی مسئولان شهرستان و نیز مردم شهید پرور شهر اکبرآباد صورت گرفت، سهمیه میزبانی یک شهید گمنام به این منطقه اختصاص یافت.

وی بیان نمود: آماده سازی محل خاکسپاری و یادمان این شهید گمنام از مدت ها قبل توسط مسئولین، مردم شهیدپرور و بسیجیان عزیز شهر اکبرآباد انجام شده است و بزودی این مکان تبدیل به زیارتگاهی برای عاشقان و دلسوختگان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوار در پایان ضمن تشکر از همه عزیزانی که برای این کار ارزشمند تلاش نموده اند، از عموم مردم‌ شهیدپرور شهرستان کوار جهت حضور در مراسم تشییع و تدفین این لاله در خون خفته دعوت به عمل آورد.

شایان ذکر است مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام و یادواره سردار سلیمانی و ۵٠٠شهید شهرستان کوار و شهدای اکبرآباد با سخنرانی ایمانیه استاندار فارس روز جمعه ۸ دی ماه ساعت ۹صبح در زیارتگاه خصرنبی(ع) شهر اکبرآباد برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=23426

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.