14
گزارش مردمی

تعطیلی دردسرساز نانوایی ها در کوار

  • کد خبر : 9055
  • 14 خرداد 1401 - 12:25
تعطیلی دردسرساز نانوایی ها در کوار
ازجمله مواردی که به‌غیراز کیفیت نان که این روزها مردم را از نانوایی‌ها گلایه‌مند کرده است، تعطیلی خودسرانه و بدون برنامه برخی از نانوایی‌های کوار می‌باشد.

گزارش‌های ارسالی شهروندان گرامی به بهار کوار حاکی از این است که تعداد محدودی از نانوایی‌ها در شهر کوار یا خیلی زودتر از ساعت کاری خود تعطیل می‌کنند و یا اینکه بیشتر از حد معمول در طول هفته بسته هستند و در پاسخ به اعتراض شهروندان استدلال می‌کنند که آرد نداریم!!!

اول اینکه صحت‌وسقم این مسئله را باید نهادهای مسئول بررسی کنند.

دوم؛ با توجه به اینکه نان غذای اصلی بیشتر مردم می‌باشد و این مهم باعث می‌شود مردم برای خرید نان ساعات زیادی را در صف سپری کنند، از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود فکری برای حل این معضل کرده و نظارت خود را بر نانوایی‌ها تشدید نمایند.

در راستای حل این مشکل بهتر است نانوایی‌ها ملزم شوند ساعات کار و روزهای تعطیل خود را روی درب نانوایی نصب نمایند تا شهروندان از ساعات کاری نانوایی‌ها مطلع شوند تا اگر یک نانوایی بدون دلیل و عذر موجه برخلاف برنامه مصوب کاری خود عمل نمود، مورد برخورد جدی قرار گیرد.

در پی این معضل روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان کوار نیز پیامی را در فضای مجازی شهرستان منتشر کرد:

متن پیام به شرح زیر می باشد:

سلام خدمت کلیه خبازان سطح شهرستان کوار
باتوجه به بازدید های مکرر دیروز و امروز بازرسان اتاق اصناف متاسفانه بیشتر خبازان تعطیلی خودسرانه و عدم رعایت ساعت پخت داشته اند همین امر موجب نارضایتی عموم شهروندان را در پی داشته است و باتوجه به اینکه چندین مرتب به صورت شفاهی و کتبی تذکر داده شده متاسفانه بازدارنده نبوده و هم اکنون واجد های صنفی که مرتکب تخلف شده اند باهماهنگی مراجع قضایی و انتظامی و مسولین مربوطه نسبت به پلمب آنها اقدام وعلاوه بر جریمه سنگین، سهمیه آرد آنها به میزان دوبرابرسهمیه پخت کسر می گردد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=9055

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.