25
پیگیری نتیجه بخش

تمام حقوق کارگران اداره برق کوار تا پایان فروردین‌ماه پرداخت خواهد شد

  • کد خبر : 17063
  • 19 فروردین 1402 - 17:29
تمام حقوق کارگران اداره برق کوار تا پایان فروردین‌ماه پرداخت خواهد شد
نماینده مردم شهرستان های کوار،سروستان و خرامه در مجلس گفت: کلیه معوقات با حقوق فروردین ماه کارگران اداره برق قبل از پایان فروردین پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، در ادامه پیگیری حقوق معوقه کارگران اداره برق کوار، امروز صبح نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با وزیر نیرو و معاون او پیگیر این موضوع شد.

رحیمی مظفری در گفتگو با خبرنگار بهارکوار گفت: امروز به همراه مدیر کل توزیع نیروی برق شیراز جلسه‌ای با آقای حائری معاون محترم وزیر نیرو داشتیم که در نهایت دستوراتی دادند و بعد از آن جهت پیگیری پروژه‌های برق حوزه انتخابیه خدمت وزیر نیرو رسیدیم.

وی ادامه داد: در این جلسه درخصوص پروژه های توسعه برق در شهرستان و پست برق شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه گفتگو شد. نهایتا درخصوص معوقات کارگران اداره برق نیز دستور داده شد که تا یک هفته آینده مبلغ 20میلیارد تومان به حساب شرکت توزیع نیروی برق شیراز واریز شود.

نماینده مردم شهرستان های کوار،سروستان و خرامه در مجلس خاطرنشان کرد: کلیه معوقات با حقوق فروردین ماه کارگران اداره برق قبل از ۳٠ فروردین‌ماه پرداخت می‌شود.

رحیمی مظفری در پایان یادآور شد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، حقوق اسفندماه کارگران اداره برق کوار دریافت شده است، ولی عیدی و معوقات ماه های گذشته آن پرداخت نشده بود که پرداخت می‌شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=17063

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.