23

تو قمه بِکِش و مردم را بِکُش، ما برایت هشتگ سازی می کنیم

  • کد خبر : 13689
  • 20 آذر 1401 - 20:16
تو قمه بِکِش و مردم را بِکُش، ما برایت هشتگ سازی می کنیم
شکاری که سوم مهرماه در منطقه ستارخان تهران ضمن بستن خیابان، موجب ارعاب مردم و با قمه کشی موجب مجروح شدن یک بسیجی شد، پس از اعلام حکم اعدامش به جرم محاربه، مورد حمایت ضد انقلاب و براندازانی قرار گرفت که خود گرداننده اصلی ماجرا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار به نقل از شیرازه، امروزه دشمن یک جنگ شناختی و رسانه ای را علیه مردم و نظام ما راه انداخته و در این مسیر ضمن استفاده از امپراتوری رسانه ای دروغ و سلبریتی هایی که به عنوان پیاده نظامش به ایفای نقش می پردازند، به دنبال تضعیف روحیه مقاومت و ایران قوی و سیاه نمایی بوده و با فیک نیوزها و ربات های هشتگ ساز، به دنبال موج آفرینی و تاثیرگذاری بر اذهان و اراده مردم هستند.

از ابتدای ماجرای مهسا امینی بارها شاهد استفاده غول های رسانه ای دشمن از تکنیک هایی نظیر قلب واقعیت، کشته سازی، تحریف، دروغ بزرگ و … بودیم و در تازه ترین مورد با تمام قوا به میدان آمده و به دنبال این هستند که با حمایت خود از محسن شکاری، قداره کش و اغتشاشگری که به حکم قانون دستگیر و اعدام شد، آتش خاموش شده ی فتنه را روشن کرده و جامعه را ناامن نمایند.

محسن شکاری که بود و چه کرد؟

محسن شکاری سوم مهرماه در منطقه ستارخان تهران ضمن بستن خیابان، موجب ارعاب مردم شد و در نهایت با قمه به کتف سمت چپ یکی از ماموران بسیج در حین خدمت ضرباتی را وارد کرد و از مسیر متواری، اما در نهایت با هوشیاری ماموران نظامی و انتظامی دستگیر شد.

پس از برگزاری جلسات دادگاه این متهم، ۲۹ آبان ماه و بر اساس مستندات متقن پرونده و اظهارات شهود حاضر در صحنه ، حکم بدوی این پرونده صادر می شود که براساس آن محسن شکاری فرزند مسعود به اتهام محاربه به مجازات اعدام محکوم می گردد.

روند قضایی پرونده محسن شکاری

دادگاه انقلاب تهران بر اساس شواهد موجود علت محارب تشخیص دادن محسن شکاری را، کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور حافظ امنیت حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه اعلام کرده بود.

در این مرحله پرونده پس از فرجام‌خواهی متهم برای بررسی های دقیق تر، به دیوان عالی کشور ارسال گردید و در نهایت، حکم صادره پس از بررسی در دیوان عالی کشور ، مورد تایید قرار گرفت و ۱۷ آذرماه حکم اجرا شد.

دیوان عالی کشور در پاسخ به فرجام خواهی حکم اولیه صادر شده که توسط وکیل متهم محسن شکاری به این مرجع قضایی ارجاع شده بود اعلام کرده است:

فرجام خواهی وکیل محکوم علیه محسن شکاری نسبت به رای صادره وارد و موجه نیست زیرا اقدامات مرتکب یعنی حضور در جمع اغتشاشگران و تلاش برای بستن خیابان‌ و تهدید مردم با سلاح سرد و نیز درگیر شدن با برخی از نیروهای حافظ امنیت و مجروح کردن آن‌ها با سلاح سرد از مصادیق (من شهر السلاح لاخافه الناس) یعنی بزه محاربه است و دادنامه صادره از این جهت منطبق با موازین شرعی و قانونی است، لذا به استناد بند الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری تایید و ابرام می‌شود.

نقش رسانه های دشمن در ماجرای شکاری

شکاری در اعترافات خود ماجرا را کامل شرح داده و خود اقرار نموده و فیلم آن نیز منتشر شده است اما عده ای با استفاده از فیک نیوزها و با راه اندازی هشتگ اعدام نکنید قصد دارند از او یک قهرمان ساخته و جوری جلوه دهند که این فرد بی گناه بوده است و نظام نباید وی را اعدام می کرده است و این در حالیست که با مراجعه به ماده 279 قانون مجازات اسلامی در تعریف این جرم آمده است: محاربه، عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن‌هاست، به‌نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد.

رسانه های معاند و فیک نیوز ها و پیاده نظام دشمن به این خرده می گیرند که شکاری قصد کشتن کسی را نداشته اما در تعریف این جرم صرف کشیدن سلاح و یا ارعاب مردم جرم است و قانونگذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

 هیچ عاقلی را نمی توان دید که از قمه دست گرفتن فردی که عربده کشان خیابانی را بسته و مانع تردد می شود و به سمت افراد حمله می کند، خوشحال باشد و دچار ترس نشود مگر آن که هم دست باشند و کسانی که ایراد می گیرند که محسن شکاری با اقدام خود موجب ارعاب و ترس دیگران نشده بود، باید پاسخ دهند که اگر دستگاه قضاء این اغتشاشگر و محارب را مجازات نکرده بود و فردا دیگر اغتشاشگران به دلیل عدم اجرای حکم قانونی، جری تر شده و راه آنها و خانواده شان را بسته و به آنها حمله می کردند باز به دفاع از این جنایتکاران می پرداختند یا اینکه مرغ همسایه غاز است و گردش روزگار حول محور جیب و منعت شان است و هرگاه به دیگران حمله شد به دفاع از جانی پرداخته و هرگاه به خانواده خودشان حمله شد صدایشان بلند می شود که چرا نظام مر قانون را اجرا نمی کند و حق آنها را نمی ستاند؟

این که عده ای برای جانی قداره کش هشتگ نه به اعدام راه می اندازند و برای مردم بی گناهی که در حرم مطهر شاهچراغ به خاک و خون کشیده شدند و مدافعان امنیتی که جان شان را برای تامین امنیت و آسایش جامعه فدا کردند خطی هم ننوشته و یا بر عکس در این گونه حوادث هم از ترویست دفاع می کنند مصداق همین منفعت طلبی است.

آنهایی که از اعدام شکاری ناراحت هستند می دانند که این آغاز راه است و به درخواست مردم ایران، برخورد قطعی و فوری با اغتشاگران و کسانی که آسایش و امنیت جامعه و مردم را برهم زده اند ادامه دارد و می دانند که دست شان برای مردم رو شده است چرا که از یک سو برای محارب هشتگ نه به اعدام راه می اندازند و از سوی دیگر با تهدید کسبه به قتل، به دنبال بسته شدن اجباری مغازه ها و فلج شدن اقتصاد کشور هستند.

 رسانه های دشمن از پیگیری سریع پرونده شکاری هم ناراضی و گلایه مند هستند و در صورتی این حکم را ناعادلانه می دانند که هیچ گاه از کشتار بی دلیل مردم به دست پلیس در آمریکا و غرب بدون برگزاری هیچ گونه محاکمه و دادگاهی اعتراض نکرده اند و اینکه پلیس در این کشورها خودش تصمیم می گیرد و خودش حکم سلیقگی اش را اجرا می کند از نظر این رسانه ها ضد حقوق بشر نیست.

اما اغتشاشگران و کسانی که آب در آسیاب دشمن می ریزند باید بدانند که درخواست مردم مبنی بر پایان مماشات و اراده و عزم قوه قضاییه مبنی بر محاکمه اغتشاشگران، دیر نباشد که در دادگاه حاضر شده و مجازات آنها رسیدگی می شود و تا آن روز یا درس عبرت گرفته و همانند کوچک خان جنگی میرزای زمان خویش می شوند و از کشور و نظام شان در برابر زیاده خواهی دشمن دفاع نموده و یا همچنان سر در زیر برف کرده و خود را به خواب می زنند و اقدامات ننگین خود را ادامه می دهند و زمانی از خواب بیدار می شوند که در دادگاه به جرم شان رسیدگی شده و حکم شان اجرا می شود و رسانه های معاند هم برای آنها نمی توانند کاری کنند جز هشتگ سازی!

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13689

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.