37

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار با موضوع برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان برگزار شد

  • کد خبر : 6665
  • 21 فروردین 1401 - 22:34
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار با موضوع برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان برگزار شد
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار با موضوع برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه شهرستان کوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، حجت الاسلام والمسلمین گشول، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و خیر مقدم به حاضرین، در ابتدا در مورد برکات و فضائل ماه مبارک رمضان و چگونگی حداکثر بهره از این ماه پر فیض سخن نمود.

همچنین امام جمعه کوار ضمن تبریک به مناسبت روز تاسیس بنیاد مسکن به مدیر و کارکنان این اداره که در جلسه حضور داشتند، به نهضت ملی مسکن اشاره ای کرد و گفت: اخیرا نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن سپرده شده که لازم است افراد با جدیت این موضوع را دنبال کنند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار در خصوص اجرای برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان از جمله برگزاری محفل انس با قرآن در 24 فروردین ماه با حضور قاری بین المللی، برگزاری جلسات و مسابقات قرآنی، شب‌های قدر و عید فطر، کمک های مومنانه، برنامه های ویژه دانش آموزان توسط آموزش و پرورش و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند که اهم تصمیمات و نظرات با نظر امام جمعه و اعضای شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=6665

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.