41

پیگیر مشکلات ورزش کوار هستم

  • کد خبر : 344
  • 23 آبان 1399 - 11:37
پیگیر مشکلات ورزش کوار هستم
نخستین جلسه ورزشی مهندس رحیمی نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان برگزارشد.
مردم کوار

نخستین جلسه ورزشی مهندس رحیمی نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه وسروستان برگزارشد.

به گزارش بهار کوار به نقل از احد کشاورز خبرنگار «خبرجنوب» در این جلسه که در سالن محل همایش های فرمانداری شهرستان کواربرگزار گردید علاوه بر مهندس رحیمی ، ظفر آبادی مشاور ارشد نماینده مردم ، مهندس مهکویی رییس ورزش وامور جوانان شهرستان ، عباس‌زاده کارمند اداره ورزش و امور جوانان ،ملک‌زاده مسئول شورای ورزش شهرستان و روسای هیات های ورزشی کوار حضور داشتند.

ابتدای جلسه که به منظور تشکیل کارگروه تخصصی ورزش شهرستان برگزار شده بود با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز گردید در ادامه نماینده مردم در مجلس با تاکید بر قول مساعد خود جهت برطرف نمودن مشکلات و کمبودهای ورزش شهرستان گفت: هدف از ایجاد کار گروه‌ تخصصی ورزش را شناخت نقاط ضعف وقوت ورزش شهرستان می دانم. چون از این طریق بهتر می‌توانیم به اهداف مورد نظرمان دست پیدا نماییم.

مهندس رحیمی در ادامه یادآور گردید عمده جمعیت شهرستان کوار از نیروهای جوان تشکیل گردیده است که با برنامه ریزی وایجاد امکانات خوب باید از این ویژگی بالقوه بیشترین بهره را ببریم

.نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه ورزشکاران خوبی در رشته های مختلف ورزشی در سطوح مختلف قهرمانی داریم که می‌طلبد بیشتر پیگیر رفع مشکلات عدیده ورزش شهرستان کوار باشیم.

مهندس رحیمی در خاتمه گفت : با یاری خداوند متعال و در سایه تلاش همه شما امیدواریم بتوانیم منشأ خدمات موثری در ورزش شهرستان باشیم .

در پایان جلسه آقای علی ملک‌زاده به عنوان رئیس، احد کشاورز نایب رییس وفرهاد فتحی به عنوان دبیر کارگروه تخصصی ورزش شهرستان کوار مشخص شدند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=344

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.