16
درجلسه هم اندیشی رسانه های کوار مصوب شد:

برپایی موکب رسانه هنری شهیدالقدس در کوار

  • کد خبر : 23691
  • 11 دی 1402 - 21:04
برپایی موکب رسانه هنری شهیدالقدس در کوار
مدیر مسئول پایگاه خبری بهار کوار از انجام کار رسانه ای مشترک همه رسانه های شهرستان جهت پوشش خبری اجتماع مردمی و برپایی موکب ها در ۱۳ دی ماه سال جاری خبر داد.

زهره لطفیان با بیان این که امسال رسانه های شهرستان کوار با عنوان «شهیدالقدس» فعالیت می نمایند، گفت: برای نخستین بار در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که با ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر متقارن شده است، رسانه های شهرستان کوار با انجام فعالیت رسانه ای مشترک، اجتماع مردمی و برپایی موکب ها را پوشش خبری می دهند.

وی افزود: در جلسه ای که به میزبانی پایگاه خبری بهارکوار و با دعوت از خبرنگاران و مسئولان رسانه های شهرستان برگزار گردید، تقسیم مسئولیت ها صورت گرفت و موکب رسانه هنری شهید القدس نیز در کنار سایر موکب ها به فعالیت می پردازد.

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار با اشاره به اینکه فعالان موکب رسانه شهید القدس از افراد متخصص و دارای مهارت حرفه ای در حوزه رسانه هستند، اظهار داشت: موکب رسانه عکس، تیزر، گزارش، پخش زنده با رسانه ملی، مسابقه و اشتراک محتوا در فضای مجازی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

لطفیان بیان کرد: برپایی تریبون آزاد برای گفتگو با مردم و مسئولین، پخش زنده این مراسم از فضای مجازی، تدوین، تصویربرداری و مستندسازی از این مراسم و خدمات موکب‌ها از سایر برنامه‌ها می باشد.

وی گفت: مسئولین موکب ها می توانند یک نفر را به عنوان مسئول رسانه موکب خود معرفی نمایند تا ضمن آموزش، بتوانند خدمات موکب خود را در پایگاه خبری بهارکوار و دیگر خبرگزاری ها، رسانه های شهرستان و استان منعکس نمایند. درصورت عدم هماهنگی، از انتشار تصاویر و فیلم ها معذور خواهیم بود.

وی در پایان گفت: هنرمندان و رسانه هایی که علاقه مند به همکاری با موکب رسانه هنری شهید القدس در این روز هستند، می توانند با شماره 09397756917 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=23691

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.