9

جهاد در دل روستایی محروم در شهرستان کوار

  • کد خبر : 27482
  • 19 خرداد 1403 - 22:09
جهاد در دل روستایی محروم در شهرستان کوار
گاه با خود می گویم چه چیزی آن ها را در این هوای گرم به دل یک روستای محروم کشانده است؟ کدامین جاذبه آن ها را برای کمک به ساخت خانه نیازمندان در فواصل زمانی کوتاه به نقطه کم برخورداری از شهرمان می‌کشاند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، سرما و گرمای هوا به اراده آهنین شان کارگر نیست. آنان جهاد را به بطن آشیانه محرومان کشانده‌اند و با عشق و شوری وصف ناپذیر به تلاش مشغولند. فقط زمانی دلشان قرار می‌گیرد که ببینند نور شوق در چشم نیازمندی پرتو‌ می گیرد، کسی که پس از سالها انتظار اکنون باغ امیدش برای داشتن خانه ای درخور شأنش سرسبز گشته و با سربلندی نزد همسر و فرزندانش دست آن ها را گرفته و به آشیانه ای امن می برد.

\آری، اینها که در راه خدمت به محرومان سر از پا نمی شناسند، گروه جهادی مردمی شهرستان کوار هستند که امروز، تعطیلی و تفریح را به جمعه های جهادی تبدیل کرده‌اند و به یاد سیدالشهدای خدمت و یاران او کمر همت به خلق خدا بسته اند.

اگر دیروز بزرگ ترهایشان در جبهه‌های نبرد رو در رو با اهریمن جهاد را به منصه ظهور می نهادند، حالا خودشان باب دیگری از جهاد به نام خدمت به محرومان و تلاش برای برپایی یک سقف استوار بر سر آنان گشوده‌اند و بی هیچ چشم داشتی در اوج گرمای خردادماه این‌چنین مصمم در حال کار و فعالیتند.

به راستی باید بر همت بلندشان آفرین گفت و اراده آهنینشان را در خدمت به محرومان ستود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27482

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.