9

حضور در انتخابات باعث عزت بین المللی می‌شود

  • کد خبر : 27625
  • 22 خرداد 1403 - 10:22
حضور در انتخابات باعث عزت بین المللی می‌شود
امام‌جمعه موقت شهرستان کوار گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اعلام حضور قدرتمندانه‌ در عرصه‌ی حرکت به سوی آرمانها است و بدون شک این حضور به دنبال خود، موفقیتهای دیگری را دارد؛ به کشور مصونیت، عزت و آبروی بین‌المللی می‌بخشد، دوستان را خوشحال و دشمنان را ناکام و بدحال می کند.

به گزارش پایگاه خبری بهارکوار، حجت الاسلام حدادی با بیان اینکه فصل الخطاب به همه کاندیداها کلام رهبری شعیان جهان است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی ۱۴ خرداد راه را به ما نشان دادند و طبق نظر ایشان، از ویژگی های رئیس جمهور بعدی «پُرکاری و معتقد به مبانی انقلاب بودن» است.

وی افزود: رهبرمان در بخش دیگری از همین سخنرانی درباره شهید آیت الله رئیسی هم به «پُرکاری» شهید جمهور اشاره کردند و اظهار داشتند: «رئیس جمهور عزیز و پُرکار و همراهان ایشان افراد شایسته و مومنی بودند» و این یعنی دیگر هر کسی که اندکی خودش را در حد این ارزیابی نمی‌داند یا انصراف بدهد، یا به نفع اسلام کنار برود.

امام جمعه کوار با اشاره به اینکه قطار در حال حرکت انقلاب را نبایستی از حرکت باز نگه داشت و بایستی موانع حرکتش را بررسی کرد و از بین برد، گفت: اکنون امید می رود حماسه انتخابات چنان رقم بخورد که مسیر نیمه تمام مجاهدت های آیت الله رئیسی، تداوم پیدا کند؛ رئیس جمهور شهیدی که ۲۱ روز است در میان ما نیست و سخت دلتگ او هستیم.

حضور در انتخابات؛ تضمین مصونیت، عزت و آبروی بین المللی

وی حضور مردم در پای صندوقهای رأی را اعلام حضور قدرتمندانه‌ این ملت در عرصه‌ی حرکت و تاخت به سوی آرمانها دانست و افزود: بدون شک این حضور به دنبال خود، موفقیتهای دیگری را دارد؛ به کشور مصونیت، عزت و آبروی بین‌المللی می بخشد، دوستان را خوشحال و دشمنان را ناکام و بدحال می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: هر عمل و اقدامی از ملت ایران که دشمن از آن ناخشنود باشد، در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است و می‌بینید که دشمنان دین، دشمنان اسلام و دشمنان ایران با انتخابات شما به شدّت مخالفند، بنابراین اقدام به انتخابات یک عمل صالح است.

وی در پایان با اشاره به آیه شریف «اِلَّا الَّذینَ ءامَنوا وَ عَمِلُوا الصّالِحٰت» خاطر نشان کرد: کسانی که می خواهند عمل صالح انجام بدهند، بدانند حضور در انتخابات یک عمل صالح است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27625

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.