15

مردم کوار با حضور پرشور خود در تشییع سردار شهید حاج عبدالله اسکندری حماسه می آفرینند

  • کد خبر : 10515
  • 16 مرداد 1401 - 0:41
مردم کوار با حضور پرشور خود در تشییع سردار شهید حاج عبدالله اسکندری حماسه می آفرینند
مردم کوار امروز با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالله اسکندری حماسه ای دیگر می آفرینند.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

چیست شهادت که باب آن را حضرت سبحان، تنها به روی خاصان درگاه خود می‌گشاید و چه حکایتی دارد خون که حرارت آن هرگز به سردی نمی گراید.

و کیست حسین (ع) که با گشودن خاص باب جهاد و شهادت، مشتاقان را مشتاق تر از دیروز به قدم گذاردن در این وادی فرا می خواند؟

و خوشا بر پرستوهای عاشق کربلای ایران که با تمسک به بیرق سرخ حسین (ع) از خویش هجرت نمودند و با برگزیدن طریق جهاد الی الله، صادقانه بر گرد معبد ایمان طواف نمودند.

و هزاران درود نثار لاله های مقاومت و شقایق های نگاهبان خیمه های اهل بیت عصمت و طهارت.

و سلام بر کوار، شهر لاله های عاشق، زادگاه یگانه سرلشکر شهید استان فارس- حاج عبدالرسول استوار محمودآبادی- و قدمگاه سردار شهید حاج عبدالله اسکندری- سردار بی سر دفاع از حریم زینب کبری (س)-

کسی که همه چیزش رنگ و بوی حسین (ع) می دهد؛ سرداری که میلاد امام حسین (ع) به شهادت رسید و با شهادت او به وطن بازگشت. حکایت پیدا شدن پیکرش با عطش گروه تفحص پیوند خورد. پاسبان خیمه های زینب بود. یزیدیان زمان، سرش را از بدن جدا کردند، آن را بر نی بردند و پای آن به رقص و پایکوبی پرداختند.

و خوشا آن که حسین (ع) خریدار او شود. و اکنون ما مردم شهید پرور شهرستان کوار امروز در عصر تاسوعای حسینی با حضور پرشور خود به استقبال او خواهیم رفت تا دیگر بار فریاد برآوریم حسین جان ! ما با آنکه با شما در صلح و سازش است همراهیم و با هرکه با شما سر دشمنی و جنگ دارد، در نبردیم.

و بی صبرانه در انتظاریم تا پاسبان حریم خواهرتان زینب(س) را چون نگینی دربر گیریم و صحابه ای از اصحاب آخرالزمانی شما را تا بهشت برین بدرقه و تشییع نماییم.

وعده ما مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر سردار شهید عبدالله اسکندری امروز عصر ساعت ۱۶ ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوار به سمت حرم مطهر شهدای گمنام

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=10515

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.