21

درخواست مردم و مسئولان شهرستان برای تشییع و وداع با پیکر سردار شهید عبدالله اسکندری در کوار

  • کد خبر : 10197
  • 09 مرداد 1401 - 16:36
درخواست مردم و مسئولان شهرستان برای تشییع و وداع با پیکر سردار شهید عبدالله اسکندری در کوار
مردم شهرستان کوار از مسئولین استان درخواست تشییع پیکر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری در کوار را دارند و مسوولان شهرستان کوار نیز با ارسال نامه ای مشترک تحقق این درخواست را خواستار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، مردم شهرستان کوار از مسئولین استان درخواست تشییع و وداع با پیکر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری در کوار را دارند و مسوولان شهرستان کوار نیز با صدور بیانیه مشترکی تحقق این درخواست را خواستار شدند.

سرهنگ پاسدار حجت قربانی فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 46 امام هادی(ع)، حجت الاسلام و المسلمین مجید گشول امام جمعه شهرستان کوار، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستانهای کوار، سروستان و خرامه، سعید خانی مظفری فرماندار شهرستان و سرهنگ محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار در نامه مشترکی این درخواست را اعلام نمودند.

در این نامه خطاب به سردار فرماندهی سپاه فجر استان فارس آمده است: سلام علیکم با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، به استحضار می رساند اینک که به لطف خداوند متعال و عنایات خاصه بی بی دو عالم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) و با پیگیری های مسئولین امر، پیکر مطهر سردار بی سر شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری به میهن اسلامی بازگشته است، از آنجائیکه این شهید عزیز از بنیان گذاران و فرماندهان سابق این یگان بوده و یادمان مزار مطهرشان نیز در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان کوار می باشد، لذا از محضر آن فرمانده محترم درخواست دارد دستور فرمائید پیکر مطهر آن شهید عزیز پس از ورود به شیراز با برنامه ریزی لازم جهت برگزاری مراسم وداع با شهید به شهرستان کوار منتقل یابد. خواهشمند است در این خصوص به مبادی ذیربط دستورات لازم را مبذول فرمائید. (و من ا… التوفيق)

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=10197

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام وقتتون بخیر….

    اگه امکانش هست قسمت رای به این مطلب رو فعال کنید تا مردم با مطالبه مجازی خودشون از این کار بزرگ حمایت کنن و مسئولان استانی رو بیشتر برا این کار ترغیب کنن!

  2. مسئولان حداقل شرم خون این شهدا کنند ملت از گرانی نابود شدن دروغگوها شرم کنید از خدابترسید

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.