18
رحیمی مظفری در نشست مشترک نمایندگان مجلس با رئیس جمهور؛

دولت برنامه مشخصی برای ایجاد و افزایش امید و رضایتمندی مردم ارائه دهد/لزوم برنامه ریزی و فراهم نمودن زمینه مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد کشور

  • کد خبر : 13451
  • 14 آذر 1401 - 22:15
دولت برنامه مشخصی برای ایجاد و افزایش امید و رضایتمندی مردم ارائه دهد/لزوم برنامه ریزی و فراهم نمودن زمینه مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد کشور
نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس از دولت خواست برنامه مشخص خود را برای ایجاد و افزایش امید و رضایتمندی مردم ارائه نماید و در این خصوص بیشتر با مردم صحبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار به نقل از روابط عمومی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور، معاونان و هیئت دولت شنبه ۱۲ آذرماه برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان های کوار سروستان و خرامه یکی از شش نماینده ای بود که در این نشست به نمایندگی از وکلای ملت به بیان نقطه نظرات پرداخت.

عبدالعلی رحیمی مظفری ضمن تشکر از حضور رئیس جمهور و همراهان در مجلس شورای اسلامی و اقدامات دولت در بخش های مختلف به لزوم حذف دیوان سالاری و کاغذ بازی جهت سهولت در انجام کارهای مردم تاکید کرد و گفت: تعامل و همراهی برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری جلسات مشترک لازم است. همه خدمتگزاران در سه قوه سرباز نظام هستند و یکی از دلایل ناراحتی دشمنان در هجمه های اخیر تعاملات این سه قوه باهم جهت رفع مشکلات مردم می باشد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی با بیان اینکه بزرگترین مشکل کنونی کشور تصمیم گیری سخت مدیران است، گفت: یکی از علل اصلی این معضل احتیاط بیش از حد مدیران در تصمیم گیری با توجه به سختگیری های بیش از حد دستگاه های نظارتی است و باید برای حل این مشکل اساسی برنامه ریزی نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن درخواست از دولت جهت ارائه برنامه مشخص خود برای ایجاد و افزایش امید و رضایتمندی مردم و صحبت بیشتر با آنان، تصریح کرد: توجه ویژه و بیشتر به محرومین و ضرورت آبادانی بیشتر روستاها جهت جلوگیری از مهاجرت و بروز آسیب های اجتماعی در شهرها لازم می باشد.

نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه کارنامه اصلی دولت را حل مشکل مسکن عنوان نمود و ضمن تاکید بر رفع موانع تولید مسکن با حذف مراحل پیچیده اداری، ادامه داد: حل مشکل مدیریت مصرف انرژی کشور یک ضرورت است. لذا همه وزارتخانه‌ها خصوصاً وزارتخانه های نفت، نیرو، صنعت معدن تجارت، راه و شهرسازی و کشاورزی جهت مدیریت مصرف انرژی در کشور همت مضاعف نمایند.

رحیمی مظفری با اشاره به وضعیت نامناسب بورس و نارضایتی مردم از بی اعتمادی ایجاد شده، اظهار کرد: در دولت قبل بسیاری از مردم در بورس سرمایه های خود را از دست دادند، لذا لازم است زمینه مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد کشور با توجه به بدبینی ایجاد شده و عدم تغییر خاص در شرایط فعلی، فراهم نموده و لازم است برای آن برنامه ریزی شود.

وی در ادامه سخنان خود لزوم توجه ویژه به جانبازان عزیز، ضرورت بازنگری در دستورالعمل ها و مقررات را جهت خدمات بیشتر به جانبازان و ایثارگران را یادآور شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی ضمن تشکر از حل قسمتی از مشکلات رانندگان و صنعت حمل و نقل در لایحه ساماندهی خودرو و حل مشکل اسقاط رانندگان، بیان کرد: این کار در وهله اول بزرگترین کمک به دولت بود چرا که وضعیت مصرف سوخت در صنعت حمل و نقل مناسب نمی باشد.

لازم به ذکر است پس از پایان نشست در ملاقات رحیمی با رئیس جمهور، حجت الاسلام رئیسی از بیان دقیق نقطه نظرات او تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13451

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.