24

دیدار خبرنگاران شهرستان با فرماندار کوار

  • کد خبر : 10791
  • 19 مرداد 1401 - 23:16
دیدار خبرنگاران شهرستان با فرماندار کوار
به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران شهرستان کوار با فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، خبرنگاران شهرستان کوار به مناسبت روز خبرنگار طی جلسه ای با فرماندار شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان کوار و دیگر مسئولین، به بیان مطالبات و مشکلات خود پرداختند و مسئولین نیز به سوالات آنان پاسخ دادند.

حجت الاسلام والمسلمین گشول در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران، مسئولان را به حمایت از این قشر زحمتکش فراخواند و اظهار امیدواری کرد که باتلاش خبرنگاران بتوان موفقیت های شهرستان را بیش از پیش به خارج از شهرستان اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان و جانشین فرمانده سپاه کوار نیز هرکدام ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران، نکاتی درخصوص کار حرفه ای خبرنگاران متذکر شدند و در پایان بهنام ناهید معاون فرماندار به برخی از سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل شهرستان پاسخ داد.

در ادامه سعید خانی فرماندار شهرستان کوار ضمن تشکر از خبرنگاران اعلام کرد که از هیچ تلاشی جهت موفقیت خبرنگاران در شهرستان کوار فروگذار نخواهد کرد.

همچنین وی از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان در هفته آتی با خبرنگاران جهت پرسش و پاسخ خبر داد و گفت: تعامل بین خبرنگاران و مسئولان در جهت پیشرفت شهرستان لازم می باشد و باید این تعاملات افزایش یابد.

خانی در ادامه وعده داد: فرمانداری نیز در راستای تعامل بیشتر با اصحاب رسانه ماهانه جلساتی تخصصی و موضوع محور با خبرنگاران برگزار خواهد کرد.

حمایت از خبرنگاران، تهیه تجهیزات رسانه ای، اطلاع رسانی برنامه ها به خبرنگاران و حضور در جلسات، داشتن امنیت، محدود نکردن خبرنگاران جهت نشر اخبار، نقدپذیری مسئولین، آموزش های تخصصی خبرنگاری در سطح شهرستان، تعامل بیشتر مسئولین با خبرنگاران از جمله مهمترین مطالبات خبرنگاران بود.

در جلسه ای جداگانه نیز خبرنگاران بهار کوار طی گفتگویی با فرماندار خواستار تعامل بیشتر شدند و هر کدام مطالبات و مشکلات خود را بیان کردند.

در این دیدار از خبرنگاران با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=10791

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. دانشگاهم که تعطیل کردی

  2. فرماندار باید یه راه ارتباطی با شهروندان داشته باشد
    کی خیلی از شهروندان نمیدونن چطوری ارتباط برقرار کنند.

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.