27

دیدار دانشجویان پیام نور کوار با فرماندار شهرستان

  • کد خبر : 11046
  • 31 مرداد 1401 - 13:07
دیدار دانشجویان پیام نور کوار با فرماندار شهرستان
دانشجویان پیام نور کوار جهت مطالبه گری برای حفظ دانشگاه با فرماندار کوار دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، جمعی از دانشجویان کوار جهت مطالبه گری برای حفظ دانشگاه پیام نور روز دوشنبه 31 مردادماه با فرماندار شهرستان کوار دیدار نمودند.

در این جلسه دغدغه و مطالبه اصلی دانشجویان پذیرش دانشجو در مهرماه، تامین ساختمان مستقل و حفظ دانشگاه پیام نور در کوار بود.

خانی فرماندار شهرستان کوار در پاسخ به مطالبه دانشجویان گفت:در خصوص دانشگاه ها وزارت علوم سیاست هایی دارد که تصمیم گیری آن از عهده ما خارج است اما دانشگاه پیام نور کوار تا زمانیکه دانشجو دارد پابرجاست.

وی افزود: باصحبت هایی که با نماینده داشتیم ایشان گفتند حتی اگر پیام نور بخواهد جابه جا شود تا دانشگاه دیگری به شهرستان نیاید، این دانشگاه جابه جا نمیشود.

سعید خانی گفت: ما در حال پیگیری برای پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت مهرماه و یا بهمن ماه هستیم. برخی می گویند بزرگترین مشکل دانشگاه ساختمان است اما بزرگترین مشکل پذیرش دانشجو می باشد که درحال پیگیری است

فرماندار شهرستان کوار در خاتمه گفت: ما در این مدت که برای پذیرش دانشجو در حال پیگیری هستیم، تلاش می کنیم که یک ساختمانی ساخته شود و یا ساختمانی مناسب در اختیار دانشگاه قرار دهیم تا برای آینده مشکلی نباشد.

قابل ذکر است پیگیری ها برای ساختمان دانشگاه و پذیرش دانشجو در مهرماه درحال انجام می باشد که پس از نتیجه ای مثبت اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11046

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.