21

راهداران؛ فرشته نجات جاده ها

  • کد خبر : 6493
  • 14 فروردین 1401 - 14:16
راهداران؛ فرشته نجات جاده ها
راهداران نماد خدمت صادقانه و دلسوزانه هستند.

برخی از مشاغل همچون پلیس، اورژانس، آتش نشانی، پرستاران و پزشکان و برخی دیگر از مشاغل هستند که تعطیل و غیر تعطیل و نوروز و غیر نوروز نمی‌شناسند؛ و در تمام روزهای سال در حال خدمت به مردم می باشند.

صاحبان این مشاغل پذیرفته‌اند که ممکن است در اوجِ با هم بودن، کِسوت شغلی خود را بپوشند و به جامعه خدمت کنند؛ نوروز امسال نیز خیلی‌ها به جای این که کنار خانواده خود باشند، مشغول خدمت‌رسانی به جامعه بوده اند و به مردم مثل خانواده های خود خدمت کردند، که از همین جا به آن ها خداقوت می گوییم!

راهداران عزیز شهرستان کوار نیز جزو آن دسته از افراد زحمت کشی هستند که در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی مشغول کار و خدمت به مردم بوده اند.

در ادامه به گوشه ای از خدمات انجام شده توسط راهداری شهرستان کوار در ایام تعطیلات نوروز می پردازیم:

روشن کردن مشعل در ساعات شب در محورهای تصادف خیز شهرستان، جمع آوری ضایعات ناشی از تصادفات، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز که با سوء استفاده از تعطیلات نوروز انجام گرفته بود، کنترل کامیون‌های متخلف و بدون بارنامه، گشت مداوم راهداری از ساعت ۷/۵ صبح الی ۱۲ شب، امداد رسانی به خودروهای در راه مانده، اسکان تعدادی از مسافران در راه، راهنمایی مسافران جهت تعیین مسیر، نصب مجدد تعدادی از تابلوهای سرقت شده، نصب و راه اندازی تعداد ۴ دستگاه برج روشنایی در حوزه استحفاظی و تقاطع های خطرناک مانند شهرک سرود، زیجرد، فتح آباد و آباده آبگرم از فعالیت هایی است که در سه هفته اخیر توسط اداره راهداری شهرستان کوار انجام شده است.

راهداران نماد خدمت خالصانه و دلسوزانه هستند.

کارجهادی و تلاش شبانه روزی راهداران برای خدمت به مردم نشان از مسئولیت پذیری و دلسوزی تلاشگران این عرصه دارد.

این عزیزان قشر زحمتکش و گمنامی هستند که با حداقل امکانات و در همه شرایط در حال خدمت رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی هستند و شاید خیلی برای مردم ملموس نباشد اما در همه شرایط و به ویژه در ایام نوروز شاهد تلاش ویژه راهداران بوده ایم؛ همچون دیروز که بیشتر افراد روز سیزده بدر را در کنار خانواده هایشان در طبیعت گذراندند اما راهداران عزیز از تعطیلات و در کنار خانواده بودن خود گذشتند تا هموطنان سفری ایمن داشته باشند.

بیایید قدردان زحمات راهداران باشیم و همگی خود را موظف به رعایت قوانین و مقررات ترافیکی دانسته و هرکدام از ما یک راهدار افتخاری باشیم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=6493

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.