72

معابر تاریک کوار در انتظار روشنایی!

  • کد خبر : 1587
  • 03 شهریور 1400 - 11:54
معابر تاریک کوار در انتظار روشنایی!
در سال های اخیر افتتاح پروژه های نیمه تمام و بدون روشنایی به یکی از مشکلات شهرستان تبدیل شده که در حال حاضر علاوه بر جاده هورباف کوار بسیاری از روستاهای کوار و معابر آن فاقد روشنایی در شب است.

به گزارش بهارکوار، سوالاتی در خصوص روشنایی جاده کوار هورباف توسط مردم برای ما ارسال شد، که خبرنگار بهارکوار این موضوع را از نماینده مردم کوار در مجلس و رئیس راهداری کوار پیگیری کرد.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت و گو با خبرنگار بهارکوار در خصوص روشنایی جاده کوار هورباف گفت:

روشنایی این قسمت از راه در سه فاز تعریف شده است:
فاز اول که ستون هایش کار شده و بحث روشنایی نیاز هست که پیمانکار آن برای تکمیل روشنایی انتخاب شده است. فاز دوم در مرحله برآورد و انتخاب پیمانکار هست و فاز سوم ان شالله بعداز اتمام این دو فاز انجام می شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت مالی کشور، متاسفانه بودجه ای که بتوان کل طرح ها را یکجا اجرا کنیم، اختصاص نمی دهند؛ چرا که هزینه بسیار بالایی دارد به طوری که حدودا هر دو کیلومتر با توجه به اینکه تجهیزات روشنایی آن بسیار گران است حداقل ۱ میلیارد تومان هزینه دارد.

رحیمی مظفری در ادامه در خصوص روشنایی روستاها گفت: روشنایی جاده فرمشکان به بعد و خود آباده نیز انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: طسوج علاوه بر روشنایی باید بحث زیرگذر و روگذر انجام شود که وزیر راه باتوجه به وضعیتش نتوانست پروژه را شروع کند ولی مصوب شده که انجام شود و اینکه روشنایی فعلی که باید تکمیل شود.

همچنین علیرضا پیمانجو، رئیس راهداری شهرستان کوار در این خصوص بیان کرد: پیمانکار تکمیل روشنایی جاده کوار تا فتح آباد مشخص شده و زمین تحویل گرفته است. وی قول داده که تا دو ماه آینده اگر مشکلی پیش نیاید پروژه را به اتمام برساند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1587

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.