44

نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان کوار

  • کد خبر : 2556
  • 12 آبان 1400 - 23:47
نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان کوار
زنگ استکبارستیزی در آستانه ١٣ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور مسئولین شهرستان کوار در مدارس نواخته شد.

مراسم آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز امروز چهارشنبه با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کوار، مدیران مدارس و دانش آموزان در دبیرستان پسرانه شهید حمید احمدیان دیلمی و هنرستان دخترانه کوثر نواخته شد.

هدف از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس آشنایی دانش آموزان با اهمیت روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان کوار در این برنامه به بیان سیاست های پلید استکبار جهانی و شکست های پیاپی جریان استکبار پرداخت و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش با پیکرهای پاک قطعه قطعه خود و شهدای دانش آموز با مظلومیت و غیرت خود چهره پلید استکبار را رسوا و آشکار کردند و به ملت های اسلامی و به غفلت زدگان خودباخته و واداده در برابر غرب،پیام ضرورت مبارزه با استکبار و لزوم ایستادگی در برابر ظلم را یادآوری کردند.

وی افزود: 72 شهید فرهنگی و دانش آموز شهرستان شهید پرور کوار برگ افتخار زرینی در تاریخ استان فارس و کشور است. با اینکه شهرستان کوار یک هزارم کشور است اما در بین ۳۶ هزار شهید دانش آموز، آمار قابل توجهی از این شهدا از این سرزمین پاک است و این یک سند افتخار و قابل احترام است و باید در جهت حفظ و تبیین و گسترش فرهنگی آن تلاش مضاعف کنیم.

در ادامه این برنامه مسئولین از نمایشگاه فرهنگی دانش آموزان بازدید کردند و در پایان به دانش آموزان ممتاز جوایزی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2556

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.