39

سعید خانی به عنوان فرماندار شهرستان کوار معارفه شد

  • کد خبر : 8250
  • 24 اردیبهشت 1401 - 17:03
سعید خانی به عنوان فرماندار شهرستان کوار معارفه شد
مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کوار صبح روز شنبه ۲۴ اردیبهشت با حضور دکتر محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امام جمعه شهرستان کوار، امام جمعه شهراکبرآباد، نماینده مردم شهرستانهای کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای تامین، معاون فرمانداری، بخشداران مرکزی و طسوج، شهردار کوار، اعضای شورای اداری شهرستان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران روستاهای تابعه، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و خبرنگاران، هنرمندان، فرهنگیان، ورزشکاران و معتمدین شهرستان در سالن غدیر فرمانداری کوار برگزار گردید.

در این مراسم سعید خانی مظفری به‌عنوان فرماندار جدید کوار معرفی و از زحمات بهنام ناهید سرپرست فرمانداری نیز تجلیل به عمل آمد.

امام‌جمعه شهرستان کوار حجت‌الاسلام گشول در این آئین در ابتدا به ابر اساس‌نامه امیرمومنان علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و سپس گفت: مسئولین حتماً این اساس‌نامه را بخوانند و ضمن عرض تشکر وقدردانی از زحمات بهنام ناهید و تبریک به سعید خانی گفت: مهندس بهنام ناهید ازنظر هماهنگی و تعامل با مسئولین، تجربه ی کاری و شناخت شهرستان کوار در مدت نزدیک به ۶ ماه سرپرستی فرمانداری موفق عمل کرد.جلسات شورای تأمین و جلسات شورای اداری و همکاری با مسئولین به‌خوبی و منظم انجام شد.
وی افزود: با پیگیری او و حمایت نماینده محترم شهرستان، مسائل عمرانی پیگیری شد و همان گونه که استاندار فارس گفت مهندس ناهید بالاتر از تصور معمول ظاهر شد و توانست در این ۶ ماه شهرستان را به‌خوبی مدیریت کند.
حجت الاسلام گشول اظهار کرد: فرماندار جدید آقاى سعيد خانى نیرویی است نخبه، نجیب، دردآشنا، دلسوز،جهادی، از مدافعان حرم و از نیروهای نخبه‌ای که کنار دست شهید حاج‌قاسم سلیمانی در نبل الزهراء از مدافعان حرم بوده‌است و همه باید برای موفقیت این نیروی نخبه و کارآمد از حمایت لازم دریغ نورزند.

امام جمعه شهرستان کوار فرماندار جوان انقلابی مؤمن آینده را به تقوای الهی،به مطالعه دقیق نامه امیرالمؤمنین به مالک‌اشتر، به قانون‌گرایی، مشورت، به‌کارگیری نخبگان، پرهیز از عجله و استقلال در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی توصیه کرد.
وی افزود: همه مسئولین مردم و نیروهای انقلابی مردمی و همه جوانان عزیز باید فرماندار جدید را حمایت کنند رهبر عزیزمان فرمودند همه باید به دولت کمک کنند.

در ادامه این مراسم رحیمی نماینده مردم کوار در مجلس شورای اسلامی در خصوص جوان‌ترین فرماندار استان گفت: جای تشکر و قدردانی دارد اعتماد مسئولین به جوان‌های این شهرستان و انشا الله فتح بابی بشود برای آینده‌ی این شهرستان.

وی ضمن عرض تبریک به فرماندار جدید از زحمات سرپرست فرمانداری تشکر کرد و تقاضای او از فرماندار جدید این بود که امروز روز تصمیم جهادی و آبرو گذاشتن است و باید تصمیم سخت بگیریم چراکه ما در برابر این تصمیم سخت مسئولیم و امروز باید در کارها به جای مانع زایی مانع زدایی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس در این مراسم با اشاره به اتحاد و همدلی و همکاری، اظهار کرد: در این راه سختی‌های موقتی هست و خیانت‌هایی صورت می‌گیرد اما با اتحاد و انسجام گشایش‌هایی در پیش است.

وی خطاب به مسئولین گفت: شماها عوام‌الناس نیستید شما نخبگان این منطقه اید و عوام الناس پشت سر شما حرکت می‌کنند و از تأثیر گذاری خود شک نکنید.

همچنین در پایان سخنان خود به نقل از سخنان دکتر ایمانیه استاندار فارس گفت: شما هم در بین مردم باشید.

وی راجع به ماموریت های خطیر فرماندار اشاره کرد و گفت: اولین ماموریت حضور میدانی در بین مردم است ما فرماندار پشت میز نشین و‌ دستور دهنده بدردمان نمیخورد.ما نیامده ایم باری بر مردم باشیم ما آمده ایم با مردم باشیم.

سپس بهنام ناهید به تشریح بخشی از عملکرد خود در مدتی که سمت سرپرست فرمانداری را برعهده داشت، پرداخت و گفت: حل و فصل پروژه جاده ورود و خروج اکبرآباد، زمین ۱۱۵هکتاری قصراحمد و حل موضوع مشکل شهرک صنعتی کوار، مصوب کردن زمین برای مسکن ملی از جمله عملکردها در این شش ماه بود.

در پایان این مراسم حکم فرماندار جدید توسط معاونت سیاسی امنیتی استاندار فارس دکتر اسماعیل محبی‌پور به سعید خانی ابلاغ شد و سپس از زحمات سرپرست فرمانداری با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

خبر تکمیل و ویرایش می شود.

خبرنگار: زهرا پاکدامن

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=8250

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.