16

شرکت در انتخابات از جنبه بین المللی و داخلی حائز اهمیت است

  • کد خبر : 24859
  • 04 اسفند 1402 - 22:03
شرکت در انتخابات از جنبه بین المللی و داخلی حائز اهمیت است
امام جمعه موقت شهرستان کوار در خطبه های نماز جمعه از اهمیت انتخابات گفت

امام جمعه موقت شهرستان کوار گفت: انتخابات عامل ایجاد ترس در دل دشمن است و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد حاصل رای مردم است که به واسطه آن مسئولان را انتخاب کرده اند.

حجت الاسلام سبحانی نیا در خطبه های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه امروز اظهار داشت: تنها کسی که پس از پیامبر صلاحیت رهبری جامعه را بنابر نص صحیح قرآن داشت امام علی(ع) بود و امام زین العابدین(ع) نیز در خطبه معروفی او را بدون انحراف در عقیده حتی به قدر یک پلک به هم زدن معرفی نمود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین مسئله مهدویت و ظهور، فرارسیدن نیمه شعبان را گرامی داشت و افزود: مومنان در میلاد حضرت ولی عصر(عج) خط مهدویت را در جامعه پررنگ تر خواهند کرد و با برپایی جشن و سخنرانی به طرق مختلف به ساحت امام زمان(عج) ابراز ارادت خواهند نمود.

انتخابات، عامل ایجاد ترس در قلب دشمن است

حجت الاسلام سبحانی نیا با تاکید بر انتخابات هفته پیش رو این مهم را از حیث بین المللی و داخلی حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: بنابر آیه ۶۰ سوره انفال ما باید در دل دشمن رعب و ترس ایجاد کنیم و با نظر به تبعیضیه بودن «من» در این آیه شریفه علاوه بر اینکه یکی از ابراز ایجاد وحشت در دل دشمن آماده کردن ابزار نظامی است، انتخابات نیز از ابزارهای ایجاد ترس در قلب دشمن است.

وی حضور فعال مردم پای صندوق های رای را نشان‌دهنده مقبولیت جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: از جنبه بین المللی این حضور نماد پشتیبانی مردم از جمهوری اسلامی است و از جنبه داخلی نیز انتخاب مسئولان کشور توسط مردم حلال مشکلات جامعه خواهد بود.

خطیب جمعه این هفته شهرستان کوار با اشاره به آیه شریفه « ان الله لا یغیر بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» رای دادن را سودمند خواند و افزود: زمانی همه امورات مردم در کشور توسط مسئولان به اشاره چشم و ابروی دشمن گره خورده بود و مردم با رای دادن چنین مسئولانی را سر کار آورده بودند.

وی در ادامه اقدامات مسئولان کنونی شهرستان را ستود و گفت: تسویه بدهی های مسئولان پیشین، بهسازی معابر، بهبود مدرسه سازی، آبخیزداری دهشیب، بهسازی روشنایی معابر روستایی و برق رسانی مسکن مهر شهرستان کوار از نکته های مثبتی است که حاصل رای دادن است.

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: کسانی می گویند در انتخابات شرکت نکنید و انتخابات را تحریم می کنند که دستشان تا مرفق آلوده به خون بی گناهان است و هدف آن ها دلسرد کردن مردم و القای بی اثر بودن رای اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: پرونده دشمن تحریم کننده انتخابات، سیاه است و آنان از هیچ‌ جنایتی علیه این کشور و منافع آن کوتاهی نکرده اند و همین ها هستند که مردم را به خانه نشینی و عدم شرکت در انتخابات تشویق می کنند.

امام جمعه موقت شهرستان کوار در پایان گفت: به لطف خداوند و امام زمان(عج) هفته آینده شاهد انتخاباتی بسیار پرشور در کل کشور خواهیم بود و سخنان و امیدهای دشمنان در تضعیف جمهوری اسلامی واهی است و آن را در خواب نیز نخواهند دید.

خبرنگار : فاطمه دیباور

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=24859

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.