24

شکل گیری آرایش عظیم سیاسی در جهان علیه ایران/ تصمیم بر مماشات یا مدارا باید با پیوست رسانه ای،فرهنگی و دیپلماتیک همراه باشد

  • کد خبر : 13490
  • 04 آذر 1401 - 14:29
شکل گیری آرایش عظیم سیاسی در جهان علیه ایران/ تصمیم بر مماشات یا مدارا باید با پیوست رسانه ای،فرهنگی و دیپلماتیک همراه باشد
امام جمعه شهرستان کوار گفت: شیاطین، متکبران و قدرت های ناکام یک فتنه عظیم جهانی شبیه جنگ احزاب علیه ملت ما راه انداخته اند و برای شکست ایران با تشکیل ائتلاف و با تمام قوا به صحنه آمده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان کوار در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در مقابل تمام اشرار عالم ایستاده است و همواره متوقف کننده حرکت دشمنان بوده است و خواهد بود.

خطیب جمعه کوار با اشاره به ادوار راهبردی پس از انقلاب و تقسیم بندی آن به دوران دفاع مقدس، سازندگی، شکوفایی و خودباوری افزود: به لطف الهی و حاکمیت نظام توحیدی در هر سه دوره ما بر عرشه اقتدار ایستاده ایم و هم چنان با استقامت به پیمودن این مسیر ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام موسوی انور ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به همه پرستاران زحمت کش تصریح کرد : علت عظمت وجودی زینب کبری(س) موضع گیری صحیح و به موقع و حرکت بر اساس تکلیف الهی بود. این بانوی بزرگ اسلام در آن موقعیت بحرانی که بزرگان نمی دانستند چه اقدامی انجام دهند پشتیبان امام خود بود و پس از حادثه کربلا نیز در روشن گری نسبت به افکار عمومی جامعه نقش به سزایی را ایفا کرد.

امام جمعه شهرستان کوار با اشاره به در پیش رو بودن روز مجلس، یاد و خاطره شهید آیت الله سیدحسن مدرس را گرامی داشت و افزود: مستضعفان همیشه از کوثر زلال معرفت فقهای بزرگ سیراب شده اند و روحانیت اسلام همواره تکیه گاه محرومان بوده اند.لباس روحانیت یک نماد وابسته به فرهنگ دینی برای استمرار رسالت پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) در جوامع است. روحانیت در همه ادوار برای دفاع از مقدسات دینی و‌میهنی خود مرارت ها و تلخی های بسیاری را متحمل شده اند و با تحمل زندان، اسارت و آزار و اذیت شهدای گرانقدر بسیاری را به ساحت مقدس حق تقدیم نموده اند.

حجت الاسلام موسوی انور با تاکید بر لزوم مواجهه هوشمندانه با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: در گیری و جنگ های ترکیبی شامل تلاش های چندلایه ای است که برای بی ثبات کردن یک دولت کارآمد و چند قطبی کردن جامعه طراحی شده است و نحوه مقابله با آن نیز باید چندضلعی و مرکب باشد. در این شرایط دشمن می خواهد از مردم به عنوان یک سپر انسانی استفاده کند و نمی توان با عملیات سخت با این مسائل برخورد کرد.

امام جمعه شهرستان کوار افزود: اگر در شرایط فعلی تصمیم بر مماشات یا مدارا باشد، این اقدام باید دارای پیوست رسانه ای،فرهنگی و دیپلماتیک باشد و بتواند همزمان حمله دشمن را در چند محور پاسخ دهد‌.این کار ظرافت ها،حساسیت ها و مهارت های خود را می طلبد. زیرا در شرایط جنگ شناختی مهم تر از هر چیز مطالبه و پذیرش عمومی مردم است که نتیجه آن انسجام اجتماعی خواهد بود.

خطیب جمعه کوار با بیان اینکه ملت ایران به جای تسلیم در برابر نسخه تحریم دشمن، فرصتی بزرگ برای قطع وابستگی به جهان به دست آورد افزود: هرکس بخواهد امنیت و عزت ملتمان را به مخاطره بیندازد و یا برای برافراشته بودن پرچم ایران عزیز نقشه بکشد و یا خدشه ای به استقلال کشور عزیزمان وارد کند روز او را سیاه و دنیای او را نابود می کنیم.

خبرنگار: فاطمه دیباور

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13490

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.