20

صفر تا صد مشکلات روکش آسفالت جدید محور هورباف به کوار / توضیحات پیمانجو مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوار

  • کد خبر : 14776
  • 01 بهمن 1401 - 11:15
صفر تا صد مشکلات روکش آسفالت جدید محور هورباف به کوار / توضیحات پیمانجو مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  کوار
پیمانجو مسئول اداره راهداری شهرستان کوار اعلام کرد: آسفالت محور هورباف به کوار در روزهای آینده روکش خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، طی روزهای اخیر شهروندان زیادی از محور هورباف-کوار که به تازگی عملیات روکش آن انجام شده است گلایه داشتند بطوری که پس از بارندگی های اخیر وضعیت این محور نسبت به گذشته نامطلوب تر شده است و پیام های زیادی از سوی شهروندان به گروه ارتباطات مردمی و مدیران بهار کوار برای پیگیری این مسئله ارسال شد.

برای مثال پیام های زیر توسط شهروندان ارسال شده است: چاله ای بین روستاهای باغان و فتح آباد روبه رو باسکول فتحی وسط جاده حفر شده است با اینکه دیروز ظهر یکی از دوستان بهم اطلاع دادند که در اون چاله افتادند اما به دلیل شدت چاله خود بنده هم دیشب ساعت ۲ نصف شب در اون چاله افتادم و به سختی ماشین را کنترل کردم. یا یکی دیگر از شهروندان پیام داده است که چرا روکش آسفالت دوراهی جهرم تا روستای باغان که به تازگی انجام شده است، آسفالتش کنده شده و دوباره چاله ها بیرون آمده اند.

درخصوص این مورد پیام های زیاد دیگری نیز برای ما ارسال شده است که از وضعیت موجود ناراضی هستند؛ و تقاضای پیگیری و حل موضوع را داشتند.

لذا مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوار در گروه ارتباطات مردمی بهارکوار به این سوالات و مطالبات مردمی پاسخ داد.

مسئول اداره راهداری کوار بیان کرد: آسفالت انجام شده در محور هورباف کوار ریگلاژی هست « 12-0، جهت پر کردن، تسطیح و هموار کردن کاربرد دارد و مصالح آن ریزتر می باشد » که ضخامت آن بین دو تا سه سانتیمتر هست و لایه روکش اصلی با ضخامت پنج سانتیمتر به روی لایه ریگلاژی « به اصطلاح آسفالت 19-0 » کار می شود‌ که ان شاءالله به زودی شروع می شود.

پیمانجو افزود: ادامه روکش این محور به دلیل بارندگی ها و سردی هوا تعطیل شده بود که ان شاءالله ادامه آن به زودی شروع می شود.

وی ادامه داد: گشت ۲۴ ساعته راهداری فعال هست اما متاسفانه کارخانه آسفالت در سطح شهرستان نداریم و هیچ کارخانه آسفالتی در چند روز گذشته به دلیل بارندگی ها فعال نبوده است.

پیمانجو در پاسخ به سوال شهروند در خصوص چاله‌ی بین روستای باغان به فتح آباد نیز اظهار داشت: چاله‌ی بوجود آمده سه بار ترمیم شده که متاسفانه مجدد نشست کرده است. بنا به تصمیمی که گرفته شده است شنبه یک بهمن ماه مجدد ترمیم می شود که ان شاالله ظرف ده روز آینده تعمیرات اساسی آن انجام می شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14776

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.