16

ضرورت تلاش برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی/ دشمن می خواهد بی بند و باری را با نام آزادی به جوانان القا کند

  • کد خبر : 12758
  • 20 آبان 1401 - 18:28
ضرورت تلاش برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی/ دشمن می خواهد بی بند و باری را با نام آزادی به جوانان القا کند
امام جمعه موقت کوار گفت: در جامعه امروز دشمن فحشا و بی بند و باری را به نام آزادی در گوش جوانان القا می کند و باعث گمراهی و ایجاد شبهه در جامعه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، حجت الاسلام والمسلمین مهرپرور امام جمعه موقت شهرستان کوار در خطبه های نماز دشمن شکن جمعه امروز گفت: هدف دشمن از شایعه پراکنی این است که یک انسان شیعه و انقلابی را در تردید بین تشخیص حق و باطل نگه دارد.
وی تصریح کرد: دشمن فحشا و بی بند و باری را با شعار آزادی در گوش جوانان می خواند و در برابر دسیسه های او باید هوشیار بود و دقت کرد.
خطیب موقت جمعه کوار افزود : یکی از فضاهایی که دشمن برای فریب جوانان از آن بهره می برد، کانون خانواده است.معمولا دختران و پسران که فریب دسیسه های دشمن را خورده اند از خانواده گریزان بوده و تحمل فضای خانواده را نداشته اند.
حجت الاسلام مهرپرور با اشاره به حدیث از پیامبراکرم(ص) اظهار داشت: راه در امان ماندن از دسیسه های دشمن، ارتباط خوب و موثر پدر و مادر با فرزندان در خانواده است و باید در خانواده برای فرزندان فضایی عاطفی و صمیمی ایجاد کرد.
خطیب موقت جمعه کوار با تاکید بر اینکه تا منبع خبری را پیدا نکرده ایم نباید آن را قبول و منتشر کنیم، افزود : ما باید نسبت به بصیرت افزایی و آگاهی بخشی کوشا باشیم تا از دسیسه های شوم استکبار مصون بمانیم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12758

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.