18

طبخ هزاران پرس غذا به مناسبت عید سعید غدیر خم در کوار / غدیر باید همگانی شود

  • کد خبر : 19756
  • 15 تیر 1402 - 19:49
طبخ هزاران پرس غذا به مناسبت عید سعید غدیر خم در کوار / غدیر باید همگانی شود
امام جمعه شهرستان کوار از پخت هزاران پرس غذا در سطح شهرستان کوار خبرداد و گفت: در بسیاری از شهرها و روستاهای شهرستان کوار طرح اطعام غدیر با همکاری و مشارکت خیران به اجرا در می آید و در قالب این طرح چندین هزار پرس غذا طبخ و توزیع میشود. همچنین مردم بعداز جشن مصلای کوار فردا ناهار مهمان سفره با کرامت اقا امیر المومنين می باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، امام جمعه شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و عید با سعادت غدیر خم، بیان داشت: امسال ستاد غدیر با حضور مسئولین شهرستان کوار برنامه های خوبی را برنامه ریزی نمود که بخش قابل توجه ای از آن در ایام گذشته اجرا شده است.

وی افزود: البته نمی توان گفت برنامه ها بی عیب و نقص نبوده است بلکه ایراداتی داشت که طبیعتا در سال آینده انشالله بر طرف خواهد شد اما در برخی شهرها و روستاها این ایام به نحو احسنت جهت شادی مردم برنامه ریزی و اجرا شد.

حجت الاسلام موسوی انور با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و جشن های خیابانی خیلی خوبی اجرا شد، گفت: مهمتراز همه شب و روز عید غدیر می باشد که بسیار حایز اهمیت است و باید به آن پرداخته شود چراکه مورد تاکید و توصیه دین و بزرگان ما است.

امام جمعه شهرستان کوار برنامه های مراسم روز عید غدیر در شهرستان کوار را تشریح کرد: امشب در سطح شهرستان جشن های بسیار خوبی برنامه ریزی شده است و برنامه نور افشانی داریم. فردا صبح ساعت 10 نیز در مصلای چهارده معصوم(ع) شهرستان کوار یک جشن بزرگی را با حضور مردم خصوصا سادات برگزار خواهیم کرد که در واقع جشن سادات است.

وی از پخت هزاران پرس غذا در سطح شهرستان کوار خبرداد و گفت: در بسیاری از شهرها و روستاهای شهرستان کوار طرح اطعام غدیر با همکاری و مشارکت خیران به اجرا در می آید و در قالب این طرح چندین هزار پرس غذا طبخ و توزیع میشود. همچنین مردم بعداز جشن مصلای کوار فردا ناهار مهمان سفره با کرامت اقا امیر المومنين می باشند.

موسوی انور مردم کوار را به توصیه به حضور در جشن ها نمود و گفت: به همه عزیزان در شهرستان کوار که بسیار با غیرت و با اراده هستد و ارادت ویژه ای که به امیر المومنین(ع) و فرزندان ایشان دارند، توصیه میکنم که امشب و فردا را چه در منازل چه در مراکز جمعی حضور پیدا کنند و جشن بگیرند.

امام جمعه شهرستان کوار با بیان اینکه غدیر را باید همگانی کنیم، اظهار کرد: هر شخصی میتواند روبروی خانه اش در کوچه با پذیرایی و توزیع شربت و شیرینی ایجاد شادی، مفرح و نشاط نماید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19756

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.