46
به مناسبت هفته بسیج

مراسم عصر شعر بسیج در شهر کوار برگزار شد

  • کد خبر : 3149
  • 06 آذر 1400 - 21:40
مراسم عصر شعر بسیج در شهر کوار برگزار شد
همایش عصر شعر بسیج (مدرسه عشق) به مناسبت هفته بسیج در سالن فرمانداری شهرستان کوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، مراسم عصر شعر بسیج با همکاری کانون بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوار و فیروزآباد و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوار با حضور مجید میکائیلی رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس و شاعر کشوری هادی فردوسی، همچنین مسئولین شهرستان کوار و با همراهی شاعران شهرستان‌های کوار، سروستان، فیروزآباد و دوستداران فرهنگ و ادب برگزار شد.

در ابتدا جناب سرهنگ محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار ضمن خیر مقدم به شاعران و تقدیر و تشکر از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه های عمومی و بسیج هنرمندان و تبریک هفته بسیج به شعر خوانی پرداختند

دکتر میکائیلی بابیان اینکه در سازمان بسیج هنرمندان استان فارس به دنبال شبکه‌سازی و تقویت نخبگان هنری هستیم، اظهار کرد: ما امروز در اصالت هنر می‌توانیم در نگاه بلندمدت گام‌های گسترده‌تری را برداریم و می‌بایست با نگاه تربیت محوری و آموزش محوری به‌ویژه برای نسل جوان که در بیانیه گام دوم انقلاب است، تلاش کرد و گام‌های مؤثری را برداشت.

رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس به لزوم آموزش نسل جوان در حوزه هنر و شعر تأکید کرد و گفت: باید با یک نگاه تربیت محوری به نسل جوان هم توجه کرد. می‌بایستی استعدادهای داخل شهرستان را کشف کرد و به تعدادی شاعر بسنده نکنیم که می‌شود با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تربیتی استعدادهای جدید را پرورش داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های بسیج هنرمندان شناسایی و معرفی هنرمندان به همدیگر و مردم می‌باشد، افزود: انتظار این است یک شبکه هنری خلاق در شهرستان‌ها به‌ویژه در کوار راه بیفتد که ما بتوانیم هنرمندان را باهم ارتباط داده تا از ظرفیت‌ها و تجارب همدیگر استفاده ببرند.

گفتنی است برنامه عصر شعر با موضوع بسیج برگزار شد و ۱۰ شاعر از شهرستانهای کوار، فیروزآباد و سروستان به شعرخوانی پرداختند و در پایان مراسم از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=3149

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.