18

فرمانده سپاه کوار: وعده الهی حق است و غزه پیروز خواهد شد/ اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه در کوار به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 22722
  • 28 آبان 1402 - 22:29
فرمانده سپاه کوار: وعده الهی حق است و غزه پیروز خواهد شد/ اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه در کوار به مناسبت هفته بسیج
نشست خبری با خبرنگاران این رسانه به مناسبت هفته بسیج سرهنگ عابدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوار اهم برنامه های سپاه را به مناسبت فرا رسیدن این هفته اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته پرفروغ بسیج و نیز عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: امروز دنیای اسلام به دلیل کشتار مردم و کودکان غزه در حزن و اندوه است اما با وجود همه جنایت ها و وحشی گری های رژیم کودک کش صهیونیستی، ملت فلسطین و غزه و نیز محور مقاومت به پیروزی خواهند رسید‌‌.

فرمانده سپاه ناحیه کوار ادامه داد: امروز استکبار جهانی و اسراییل غاصب سرگردان هستند و به فرموده مقام معظم رهبری شکستی غیر قابل ترمیم بر آنها تحمیل گردید و ان شاالله با استقامت و روحیه ایستادگی محور مقاومت مردم غزه پیروز خواهند شد چرا که این وعده حق است و باطل از بین خواهد رفت.

عابدی برنامه های هفته بسیج را عنوان نمود: در این هفته بیش از ۱۸۰ برنامه در عرصه های مختلف و محورهای گوناگون توسط بسیجیان شهرستان پیش بینی و اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه های هفته بسیج حول محور امید آفرینی و خدمات رسانی به محرومین، جهاد تبیین و روشنگری و نیز برنامه های فرهنگی و ورزشی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه کوار در ادامه به برخی از این برنامه ها اشاره کرد که از جمله آنها میتوان برنامه های زیر را نام برد:

سرکشی از خانواده معظم شهدا و بسیجیان، اعزام راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس، اجتماع بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج شهید دستغیب(ره) و حضرت زینب(س) همراه با برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س)، عطر افشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدا، برگزاری محفل ادبی و شب شعر، برگزاری مراسمات یادواره های خانگی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و پیاده روی خانوادگی، برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیین در پایگاه های بسیج و مساجد سطح شهرستان، برپایی میز خدمت ادارات در‌ مصلای نماز جمعه، برپایی اردوهای مختلف جهادی و نیز درمان و ویزیت رایگان محرومین در منطقه قنات و دهداری، برنامه تجلیل از کاسبان امین و همچنین تجلیل از آمران به معروف و نیز ظابطان قضایی، برپایی جشنواره غذا

سرهنگ محمود عابدی ادامه داد: پایان بخش برنامه های هفته بسیج نیز برگزاری همایش اقتدار و یادواره بزرگ شهدای شهرستان است که در پنجم آذرماه در مصلای چهارده معصوم(ع) شهر کوار برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22722

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.