21

قیمت‌ مصوب ۲۲ قلم کالای اساسی در فارس اعلام شد

  • کد خبر : 16518
  • 27 اسفند 1401 - 14:05
قیمت‌ مصوب ۲۲ قلم کالای اساسی در فارس اعلام شد
سخنگوی ستاد تنظیم بازار فارس قیمت‌گذاری ۲۲ قلم کالای اساسی در این استان را اعلام کرد و این امر را گامی برای برقراری ثبات بازار دانست.

مرتضی شریفی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سخنگوی ستاد تنظیم بازار فارس قیمت‌گذاری ۲۲ قلم کالای اساسی در این استان را اعلام کرد و این امر را گامی برای برقراری ثبات بازار دانست.

به گفته وی این کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، غرفه‌های شهرداری و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در دسترس شهروندان است و عرضه خواهد شد.

به گزارش شیرازه، اقلام مذکور و قیمت مصوب هر کیلوگرم آن شامل پیاز سفید ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز زرد ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۷ هزار تومان، خیار محلی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرهنگی لوکس ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، بادمجان ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب قرمز ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان، پرتقال والن جیرفت ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال والن داراب ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان و پرتقال تامسون ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان است.

همچنین قیمت هرکیلوگرم لوبیا قرمز ۵۳ هزار تومان، لوبیا چیتی ۶۷ هزار تومان، نخود ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان، عدس ریز و درشت ۵۲ هزار تومان، برنج هندی ۳۵ هزار تومان، برنج تالیندی ۱۸ هزار تومان، شکر ۲۲ هزار تومان، گوشت منجمد گوساله ۱۵۵ هزار تومان، گوشت مرغ منجمد ۴۴ هزار تومان و تخم مرغ ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت مصوب ۴۰ هزارتومان

خبرنگار این رسانه در خصوص توزیع مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار هم با سید محمد رضا سعادت مدیریت پشتیبانی امور دام به گفتگو پرداخته است.

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع گوشت مرغ منجمد کرده است، افزود: از اول اسفند تا کنون به میزان 1135 تن به قیمت مصوب 400 هزار ریال در سطح شهر شیراز و شهرستان‌های استان نموده است.

سعادت در پایان عنوان کرد: مردم می توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16518

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.