21

متن پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوار به مناسبت سالروز تشکیل بسیج

  • کد خبر : 13308
  • 05 آذر 1401 - 11:17
متن پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوار به مناسبت سالروز تشکیل بسیج
فرمانده سپاه ناحیه کوار سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به بسیجیان شهرستان کوار تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، سرهنگ محمود عابدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوار با صدور پیامی فرا رسیدن ۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنگاه که تاریکی های طاغوتی دوران، کورسوی امید انقلاب اسلامی را احاطه کرده بود، درخشش پدیده نو ظهور بسیج بود، که توسط امام انقلاب آتش روز افزون انقلاب را شعله ور تر کرد و بناهای ظلم را یکی پس از دیگری در آتش خود سوزاند و گرمایی شد برای ساختن دیروز و امروز و امید به فردایی بهتر.

بسیج همان نهاد مقدسی است که تقدسش را از پاکبازان دفاع مقدس تا جنگاوران مدافع حرم و امنیت و حتی مجاهدین عرصه سلامت به ارث برده است تا منحصر به فرد بودن خود را به چشم جهانیان بنمایاند.

بسیجی به کلام امام انقلاب، یعنی علی (علیه السلام) که همه چیزش را پای اسلام گذاشت! از خود گذشتگی‌هایی که نهال نوپای انقلاب را در چله اول تنومند ساخت و امید دارد در چله دوم انقلاب، ثمره این درخت تنومند را به عرصه تمدنی عالم وارد کند بلکه پرچم توحید را در سراسر عالم برافراشته گردد و بساط ظلم و استکبار از این کره خاکی برچیده گردد.

بسیجی، یگانه انسان مخلص و بی آلایشیست که عرصه نظامی را به ابزار سلاح، عرصه امنیت را به سلاح تبیین، عرصه محرومیت را به روش اردوی جهادی و کمک مومنانه و میدانِ سلامت را به از جان گذشتگی مزین نموده که در عالم منحصر به فرد است و قطعا این نور با فوتی از جانب کفار خاموش نخواهد گردید و یزدان بی همتا این نور را کامل‌ خواهد کرد ولو مورد پسند ایشان نباشد و ایشان را خوش نیاید که فرمود”يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَيُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ”

و در پایان ماموریت یک بسیجی، تزیین زندگی به رضای حق تعالی از طریق معامله جان، در برابر بهشت رضوان، همان دُر نایاب شهادتست که با عمری خلوص و پاکبازی در عرصه ولی زمان محقق خواهد گردید.

اینجانب به نوبه خود از آحاد بسیجیان شهرستان کوار و خدمات ارزنده آنان تقدیر و تشکر می نمایم و سالگرد تشکیل بسیج مقدس را به آنان تبریک عرض می نمایم.

سرهنگ پاسدار محمود عابدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13308

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.