27

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در فتح آباد با حضور حجت الاسلام عالی

  • کد خبر : 4287
  • 03 بهمن 1400 - 12:42
مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در فتح آباد با حضور حجت الاسلام عالی
به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد بانوی آب و آیینه- حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره عالم گرانقدر- شیخ اسماعیل جاویدی- مراسمی در مسجد صاحب الزمان دهستان فتح آباد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که سخنران آن حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی از قم بود، باحضور پرشور مردم و خانواده حجت الاسلام جاویدی برگزار گردید و از زحمات۵۸ ساله این عالم بزرگوار در راستای شکوفایی و پیشرفت دهستان فتح آباد قدردانی به عمل آمد.

حجت الاسلام عالی در این مراسم به مبحث ” نام گذاری فرزندان ” پرداخت و آن را نشانه نظام فکری خانواده و اجتماع عنوان و خاطرنشان کرد: در طول تاریخ گذاشتن نام اهل بیت بر فرزندان نوعی مبارزه ی فرهنگی برای حفاظت از فرهنگ ائمه اطهار بوده است.

حجت الاسلام عالی با برشمردن اسامی نه گانه حضرت فاطمه (س) در نزد خداوند، نام اهل بیت عصمت و طهارت را نشان دهنده ماموریت آنان در عالم هستی دانست.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: خداوند در سوره کوثر وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) را هدیه و عطیه معرفی نموده است. این سوره دارای معانی بلندتری نیز هست و آن معرفی حضرت زهرای مرضیه س به عنوان حافظ امام، قرآن و دین و نبوت است./

خبرنگار: فاطمه دیباور

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=4287

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.